Η Volkswagen AG αύξησε το πενταετές επενδυτικό της σχέδιο στα 180 δισεκατομμύρια ευρώ (193 δισεκατομμύρια δολάρια), καθώς  εντείνει την προσπάθεια της να αμφισβητήσει την ηγεσία της Tesla στα ηλεκτρικά οχήματα.

Σχεδόν το 70% των δαπανών την επόμενη μισή δεκαετία θα διατεθεί σε ηλεκτρικά οχήματα και λογισμικό, από 56% που προέβλεπε το προηγούμενο σχέδιο, δήλωσε η VW την Τρίτη. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης αυξάνει τις συνολικές δαπάνες της κατά 13% σε σύγκριση με την τελευταία ετήσια ενημέρωση της.

«Έχουμε θέσει σαφείς και φιλόδοξους στόχους και λάβαμε τις απαραίτητες αποφάσεις για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Blume. Φέτος «θα είναι μια αποφασιστική χρονιά για την υλοποίηση στρατηγικών στόχων και την επιτάχυνση της προόδου σε ολόκληρο τον όμιλο».

Στα τέλη του περασμένου έτους, η αυτοκινητοβιομηχανία καθυστέρησε να θέσει νέους στόχους στις επενδύσεις, επικαλούμενη την έλλειψη ορατότητας εν μέσω του πολέμου στην Ουκρανία και των σημαντικών προβλημάτων στον εφοδιασμό.

Ο Blume, που έχει αναλάβει τα ηνία από τον Σεπτέμβριο, δέχεται πιέσεις να αποκαλύψει περισσότερα για τις στρατηγικές του προτεραιότητες.

Τη Δευτέρα, η Volkswagen ανακοίνωσε τα σχέδιά της να κατασκευάσει εργοστάσιο μπαταριών στον Καναδά, το πρώτο της εκτός Ευρώπης, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να επιταχύνει την επέκταση της στη βασική αγορά των ΗΠΑ, η οποία περιλαμβάνει επίσης ένα νέο εργοστάσιο EV στη Νότια Καρολίνα αξίας 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η VW απέδωσε την αύξηση των δαπανών της στις προσπάθειές της στον κλάδο μπαταριών, οι οποίες περιλαμβάνουν έως και έξι εργοστάσια μόνο στην Ευρώπη, καθώς και στην εξασφάλιση πρώτων υλών για την τροφοδοσία των EV.

Η επιχείρηση μπαταριών PowerCo της εταιρείας αναμένεται να πραγματοποιήσει πωλήσεις άνω των 20 δισεκατομμυρίων ευρώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας, δήλωσε η VW.

Η αυτοκινητοβιομηχανία επενδύει επίσης στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της, για να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα με τοπικά μοντέλα, ώστε να σταματήσει τη διολίσθηση του μεριδίου αγοράς.

Αν και η εταιρεία εστιάζει στην τεχνολογίας του μέλλοντος, οι επενδύσεις της σε κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να αυξάνονται πριν φτάσουν στο αποκορύφωμά το 2025, όταν τεθεί σε ισχύ ο νέος αυστηρός νέος κανονισμός εκπομπών ρύπων Euro-7 στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η VW νωρίτερα αυτόν τον μήνα προέβλεψε ότι τα έσοδα θα αυξηθούν έως και 15% φέτος.

Διαβάστε ακόμη:

VW: Πούλησε 330 χιλιάδες ηλεκτρικά το 2022!

Η VW επιβεβαιώνει τους φόβους του Βαγγέλη Μυτιληναίου