«Η κατάσταση δεν είναι η ίδια σε σχέση με πριν από τον κορονοϊό», δήλωσε εκπρόσωπος του ομίλου.
Το εργοστάσιο επρόκειτο να κατασκευασθεί στη περιοχή της Σμύρνης και θα δημιουργούσε 4.000 θέσεις εργασίας.
Πέρυσι, ο όμιλος Volkswagen είχε ήδη αναβάλει την απόφαση για την επένδυση, αφού η Τουρκία ξεκίνησε τις επίμαχες στρατιωτικές της επιχειρήσεις στην βόρεια Συρία.
Η οριστική εγκατάλειψη του σχεδίου εξηγείται από «τις επιπτώσεις του κορονοϊού στην αγορά του αυτοκινήτου», εξήγησε ο εκπρόσωπος της Volkswagen.
Οπως και συνολικά ο κλάδος του αυτοκινήτου, η Volkswagen επλήγη σοβαρά κατά το πρώτο μέρος του έτους από τις συνέπειες της πανδημίας, που προκάλεσε δραστική μείωση των πωλήσεων.
Εκμεταλλευόμενος την ανάκαμψη της ζήτησης, ο όμιλος αποφάσισε ωστόσο να θέσει τέλος στο σχήμα της αναγκαστικής άδειας για το σύνολο των γερμανικών εργοστασίων από σήμερα.
Η κρίση του κλάδου του αυτοκινήτου, πυλώνα της γερμανικής οικονομίας, απειλεί μακροπρόθεσμα 100.000 θέσεις εργασίας στην Γερμανία, σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα στον τομέα Φερντινάντ Ντουντενχόφερ.
Η Renault, αντιμέτωπη με οικονομικές δυσχέρειες, προβλέπει από την πλευρά της την περικοπή 15.000 θέσεων εργασίας στον κόσμο, στο πλαίσιο προγράμματος εξοικονόμησης άνω των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ σε διάστημα τριών ετών.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ