ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημειώνεται ότι το πλοίο που μετέφερε χιλιάδες πολυτελή αυτοκίνητα, καιγόταν επί 2 εβδομάδες στα ανοιχτά των Αζορών.
Η VW βρίσκεται τώρα αντιμέτωπη με δύο αγωγές στη Γερμανία, οι οποίες αναφέρουν ότι η φωτιά προήλθε από την μπαταρία λιθίου ενός μοντέλου της Porsche.
Σύμφωνα με το Bloomberg, μία από τις αγωγές κατατέθηκε σε δικαστήριο στη Στουτγάρδη όπου εδρεύει η μονάδα Porsche της VW, ενώ στην υπόθεση εμπλέκεται μία μερίδα εναγόντων, συμπεριλαμβανομένης της Mitsui OSK Lines, του χειριστή του πλοίου, και της Allianz, μιας από τις ασφαλιστικές εταιρείες του πλοίου, σύμφωνα με εκπρόσωπο του δικαστηρίου.
Οι ενάγοντες ισχυρίζονται, εκτός άλλων, ότι η VW δεν τους ενημέρωσε για τον κίνδυνο και τις απαραίτητες προφυλάξεις που απαιτούνται για τη μεταφορά τέτοιων οχημάτων, σύμφωνα με το δικαστήριο της Στουτγάρδης.
Σημειώνεται ότι εκείνη την εποχή, πολλά μέσα ενημέρωσης, είχαν αναφέρει ότι η πυρκαγιά προκλήθηκε από μπαταρίες λιθίου, όμως η πληροφορία αυτή δεν επιβεβαιώθηκε από επίσημη πηγή.
Οι αγωγές κατατέθηκαν πριν από ένα χρόνο, αλλά πρόσφατα η υπόθεση πήρε αναβολή, λόγω των συνομιλιών διαμεσολάβησης που είχαν προγραμματιστεί για μια δεύτερη αγωγή σχετικά με το πλοίο, η οποία βρίσκεται επί του παρόντος ενώπιον δικαστηρίου στο Braunschweig.
Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί συμφωνία, η εκδίκαση των δύο υποθέσεων θα προχωρήσει κανονικά.
Η Volkswagen επιβεβαίωσε μεν την ύπαρξη των αγωγών, ωστόσο, αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω.
Επίσης, η Mitsui δεν απάντησε αμέσως στα αιτήματα του Bloomberg για σχολιασμό, ενώ η Allianz αρνήθηκε να σχολιάσει.
Καιγόταν επί 2 εβδομάδες
Υπενθυμίζεται ότι το Felicity Ace με σημαία Παναμά έπιασε φωτιά κοντά στο αρχιπέλαγος των Αζορών στον Ατλαντικό Ωκεανό πριν από δύο χρόνια και έμεινε ακίνητο μετά τη διάσωση του πληρώματος.
Τα 22 μέλη του πληρώματος περισυνελέχθησαν από ένα πετρελαιοφόρο που άλλαξε ρότα για να συμμετάσχει στην επιχείρηση διάσωσης και στη συνέχεια μεταφέρθηκαν με στρατιωτικά ελικόπτερα στο νησί Φαϊάλ των Αζορών.
Ένα εσωτερικό email από τις επιχειρήσεις της VW στις ΗΠΑ εκείνη την εποχή αποκάλυψε ότι στο πλοίο επέβαιναν 3.965 οχήματα.
Η απώλεια του φορτηγού πλοίου θα μπορούσε να κοστίσει στην αυτοκινητοβιομηχανία τουλάχιστον 155 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με εκτιμήσεις.
Αν και οι αγωγές κατατέθηκαν πριν από ένα χρόνο, οι δικαστές δεν έχουν εξετάσει ακόμη την ουσία της υπόθεσης, καθώς τα μέρη διαφωνούν για το ποσό της εγγύησης που θα πρέπει να κατατεθεί, προτού προχωρήσει η διαδικασία.
Διαβάστε επίσης:
Volkswagen: Επενδυτικό πρόγραμμα 180 δισ. ευρώ έως το 2028
Volkswagen: Επενδύει $1,8 δισ. στη Βραζιλία – Το στοίχημα της ηλεκτροκίνησης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές