ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές τα σχήματα που έδωσαν προσφορές είναι η κοινοπραξία Ελλάκτωρ (ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις) – Mytilineos, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δοκιμάζει τις ίδιες δυνάμεις της, ενώ ο Όμιλος ΑΒΑΞ συνεργάζεται με τις γαλλικές Egis και Meridiam.
Σημειώνεται ότι το έργο πλέον μπαίνει στην τελική ευθεία για την εκκίνηση της υλοποίησής του καθώς σήμερα υποβλήθηκαν οι δεσμευτικές οικονομικές προσφορές, γεγονός και το οποίο σημαίνει ότι ο ανάδοχος αναμένεται να επιλεγεί εντός του έτους. Μάλιστα δεν αποκλείεται η σύμβαση να υπογραφεί μέχρι τα τέλη του 2023 και να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια.
Αυτό σημαίνει ότι το έργο θα παραδοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη του 2027 ή τις αρχές του 2028 και στη συνέχεια θα ακολουθήσει μια 26ετής περίοδος λειτουργίας.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο οδικό έργο στη χώρα μας, το οποίο συνδυάζει την κατασκευή ενός οδικού άξονα μήκους 157 χλμ καθώς και τη συντήρηση και τη λειτουργία του.
Στα βασικά χαρακτηριστικά του έργου, προβλέπεται, μεταξύ άλλων:
- Μήκος αυτοκινητοδρόμου: 157,5 χλμ (εάν λάβουμε υπόψη και την επέκταση Κίσσαμος-Χανιά) και παράπλευρου/κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ.
- 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
- 26 σήραγγες
- 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος
- 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για την επιλογή του αμφιλεγόμενου Ματ Γκετς ως Υπουργού Δικαιοσύνης
- Πολυτεχνείο: Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- Κουτσούμπας για διαγραφή Σαμαρά: Βρισκόμαστε σε φάση «αναπαλαίωσης» του πολιτικού συστήματος
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το μεσημέρι θα συμμετάσχει στην εκδήλωση του Bloomberg στην Αθήνα