ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο τίτλος σημείωσε πτώση έως και 8,4%, έχοντας χάσει περισσότερο από το ένα τέταρτο της αξίας της από το ρεκόρ που σημείωσε ον Δεκέμβριο. Η Hermes δήλωσε την Παρασκευή ότι οι πωλήσεις του βασικού τμήματος των δερμάτινων ειδών και ειδών ιππασίας μειώθηκαν κατά 5,4% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες το τέταρτο τρίμηνο, υπερδιπλάσια από την πτώση που ανέμεναν οι αναλυτές.
Αντικείμενα όπως οι τσάντες Kelly καθίστανται ακόμα πιο δύσκολο από το κανονικό να βρεθούν στα καταστήματα. Αυτή η κατηγορία προϊόντων είναι η πηγή σχεδόν των μισών εσόδων της εταιρείας.
Η Hermes είπε ότι θα ενισχύσει την παραγωγική της ικανότητα με νέες εγκαταστάσεις στις γαλλικές πόλεις Louviers, Sormonne και Riom μέχρι το 2024, ενώ τον Σεπτέμβριο άνοιξε μία σχολή κατεργασίας δέρματος.
Λίστα αναμονής
«Υπάρχει υψηλή ζήτηση και έχουμε ένα προϊόν που είναι χειροποίητο», είπε ο εκτελεστικός πρόεδρος Axel Dumas σε δημοσιογράφους την Παρασκευή. Μια τσάντα Hermes χρειάζεται 15 ώρες για να φτιαχτεί. «Δυστυχώς μερικές φορές, υπάρχει λίστα αναμονής».
Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 11% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες το τέταρτο τρίμηνο.
Στο μεταξύ, η ιδιοκτήτρια της Gucci, Kering, και η LVMH ανακοίνωσαν αποτελέσματα που ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών. Η ζήτηση ειδών πολυτελείας έχει ανακάμψει από την πανδημία, καθώς οι καταναλωτές ξοδεύουν τις οικονομίες που συσσωρεύτηκαν κατά τη διάρκεια των lockdown σε ακριβά δαχτυλίδια, παπούτσια και πορτοφόλια.
Η Hermes δεν επωφελήθηκε πλήρως από την ανάκαμψη επειδή η παραγωγική της ικανότητα είναι πολύ περιορισμένη.
«Αυτό είναι λίγο σε σύγκριση με τις σημαντικές πωλήσεις και τα κέρδη που ανακοίνωσαν οι ανταγωνιστές της τις τελευταίες εβδομάδες», έγραψε ο αναλυτής της Stifel, Rogerio Fujimori.
Τα ετήσια λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν στα 3,53 δισεκατομμύρια ευρώ (4 δισεκατομμύρια δολάρια), από 1,98 δισεκατομμύρια ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές ανέμεναν 3,41 δισ. ευρώ. Το λειτουργικό περιθώριο έφτασε στο ρεκόρ του 39%.
Αυξήσεις τιμών
Η Hermes αύξησε τις τιμές των προϊόντων τον περασμένο μήνα 3,5% κατά μέσο όρο παγκοσμίως, έναντι αύξηση 1,5% πριν από ένα χρόνο. Ο Dumas είπε ότι η εταιρεία ειδών πολυτελείας τηρεί μια πολιτική αυξήσεων τιμών που συνδέονται με το κόστος εισροών και εργασίας και γενικά αυξάνει τις τιμές μία φορά το χρόνο.
Κορυφαία brands όπως η Chanel, η Gucci και η Louis Vuitton έχουν επίσης αυξήσει τις τιμές.
Διαβάστε ακόμη:
9 μύθοι (και ψέματα) για την πολυτέλεια στα χρόνια της πανδημίας
Gucci: Ταινία και κολεξιόν εκτόξευσαν τις πωλήσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- 24ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ σήμερα Τρίτη
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds