Η αναζήτηση ενός αγοραστή για να σώσει την προβληματική αλλά κάποτε αγαπημένη επένδυση κολοσσών της ψυχαγωγίας απέτυχε, με αποτέλεσμα η Vice Media να οδεύει προς πτώχευση.

Σύμφωνα με τους New York Times η εταιρεία ετοιμάζεται τις επόμενες εβδομάδες για πιθανή υποβολή αίτησης πτώχευσης, μία εβδομάδα μετά το μπαράζ απολύσεων και την ακύρωση του προγράμματος Vice News Tonight.

Η εταιρεία έπεσε «θύμα» του μεγάλου ανταγωνισμού για τις διαφημιστικές δαπάνες που έχει δημιουργήσει η έκρηξη των social media. Οι διαφημιστές μειώνουν τις δαπάνες τους σε εταιρείες ενημέρωσης, επιλέγοντας δημοφιλείς πλατφόρμες όπως το Facebook, Instagram και Tik Tok.

Αντίστοιχα και άλλα ενημερωτικά μέσα αντιμετωπίζουν μείωση εσόδων από διαφημίσεις και προχωρούν σε αλλαγές, ώστε να επιβιώσουν. Η εταιρεία Buzzfeed έκλεισε το δημοσιογραφικό της τμήμα, ενώ το Insider προχώρησε σε περικοπές.

Το Vice έγινε γνωστό για τα ντοκιμαντέρ του και το περιεχόμενό του σε βίντεο, προσελκύοντας επενδύσεις από την πρώτη στιγμή. Μεταξύ των επενδυτών ήταν οι κολοσσοί της Disney και της Fox και η εταιρεία έφτασε κάποια στιγμή να έχει χρηματιστηριακή αξία άνω των 5,7 δις δολαρίων.

Διαβάστε επίσης:

Google: Παραίτηση «βόμβα» του πρωτοπόρου της τεχνητής νοημοσύνης για να μπορέσει να μιλήσει για τους κινδύνους