ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δύο νέα concept καταστημάτων, είσοδο στην αγορά των σούπερ μάρκετ και επέκταση του δικτύου ΒΕΝΕΤΗ, προβλέπει το αναπτυξιακό πρόγραμμα της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ για το 2021, μετά από μια δύσκολη οικονομικά συγκυρία λόγω της πανδημίας.
Η εταιρεία, που συμπληρώνει φέτος 73 χρόνια λειτουργίας στην αγορά, αναπροσαρμόζει τη στρατηγική της και προχωρά με ευελιξία σε νέες ιδέες και επιχειρηματικές κινήσεις με στόχο τη μελλοντική ανάπτυξή της.
Οπως επισημαίνει η εταιρία σε σχετική ανακοίνωση, το αναπτυξιακό της πρόγραμμα για το 2021 πραγματοποιείται με ίδια κεφάλαια και προβλέπει:
1. Είσοδο στην αγορά του retail με τη σειρά προϊόντων VENETI FAMILY.
2. Επέκταση στον χώρο της εστίασης με τη δημιουργία δύο νέων concept καταστημάτων, την CREMERIA VENETI και το VENETI GO.
3. To VENETI GREAT, ένα «πιλοτικό» concept καταστήματος για επέκταση στο εξωτερικό.
4. Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων ΒΕΝΕΤΗ.
Νέα σειρά προϊόντων
Δυναμική διείσδυση στην αγορά του retail πραγματοποιεί η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ λανσάροντας τη νέα σειρά προϊόντων VENETI FAMILY. Πρόκειται για έτοιμα προϊόντα ΒΕΝΕΤΗ που θα μπορεί ο καταναλωτής να βρίσκει στα ράφια των σούπερ μάρκετ και να παρασκευάζει μόνος του.
Τα νέα VENETI FAMILY, προϊόντα βιοτεχνικής παραγωγής υψηλής ποιότητας, θα κυκλοφορούν σε επιλεγμένα σημεία πώλησης σε τιμή 25-40% χαμηλότερη από τα καταστήματα και, με τον τρόπο αυτό, καταναλωτής θα μπορεί να δημιουργεί τις γεύσεις ΒΕΝΕΤΗ σπίτι του.
Ήδη από τον Μάρτιο, στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα τοποθετηθούν τα τέσσερα πρώτα προϊόντα κατάψυξης VENETI FAMILY: To Πολίτικο Γαλακτομπούρεκο, το Γιαννώτικο- Γιαννώτικος Μπακλαβάς, το Σμυρνέϊκο Γαλακτομπούρεκο με φύλλο καταϊφι και ο Πολίτικος Μπακλαβάς. Πρόκειται για τέσσερα παραδοσιακά σιροπιαστά γλυκά που από γενιά σε γενιά εξαφανίζονται. Στόχος της ΒΕΝΕΤΗ είναι να παραμείνουν στις γευστικές μας επιλογές, με έναν εύκολο και σύγχρονο τρόπo.
Ακολουθεί η παραγωγή κι άλλων προϊόντων κατάψυξης ενώ σύντομα θα βρίσκει κανείς στα ράφια των σούπερ μάρκετ φρέσκα προϊόντα VENETI FAMILY καθώς και προϊόντα ΗΟRECA VENETI FAMILY.
Στόχος της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ είναι επίσης οι εξαγωγές των VENETI FAMILY στο εξωτερικό και ειδικότερα σε χώρες όπου έχει μεγάλη πληθυσμιακή παρουσία ο απόδημος ελληνισμός, όπως στον Καναδά, στις ΗΠΑ, στην Αυστραλία και στη Γερμανία.
Δυο νέα concept στην αγορά της εστίασης
Δύο νέα concept καταστημάτων, την CREMERIA VENETI και το VENETI GO, εισάγει η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ στην αγορά της εστίασης, προκειμένου να καλύψει όλο το εύρος των αναγκών του καταναλωτή, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
CREMERIA VENETI: TO BOUTIQUE ΓΑΛΑΚΤΟΠΩΛΕΙΟ
Η CREMERIA VENETI, το Boutique Γαλακτοπωλείο της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ, προσφέρει στον καταναλωτή παραδοσιακές γεύσεις και προϊόντα με κύριο συστατικό το φρέσκο γάλα. Η CREMERIA VENETI θα λειτουργεί ως γαλακτοπωλείο, ζαχαροπλαστείο και gelateria και θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παραγγέλνει και να προμηθεύεται προϊόντα που παράγονται εκείνη τη στιγμή.
Η πρώτη CREMERIA VENETI θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στην Κηφισιά (οδός Τατοϊου 110) ενώ υπολογίζεται ότι θα ανοίξουν δέκα συνολικά καταστήματα CREMERIA VENETI στην Αττική μέσα στο 2021, με την προϋπόθεση ότι η αγορά θα επιστρέψει σε κανονικότητα.
VΕΝΕΤΙ GΟ
Τα VENETI GO αποτελούν τη νέα πρόταση της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ για την κάλυψη μικρών αναγκών του καταναλωτή για προϊόντα της καθημερινότητάς του. Πρόκειται για μικρά αναψυκτήρια με γρήγορη εξυπηρέτηση που θα προσφέρουν συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων όπως γρήγορα snacks, ροφήματα, ποικιλίες καφέ, φυσικούς χυμούς και σάντουιτς.
Λόγω του χαμηλού κόστους επένδυσης, το concept VENETI GO προορίζεται να λειτουργεί αποκλειστικά με τη μέθοδο franchising και έχει ως στόχο να τονώσει την αγορά και να δώσει ευκαιρίες σε νέους franchisees που δεν διαθέτουν υψηλά κεφάλαια. Μάλιστα, η εταιρεία θα προσφέρει χρηματοδοτικά προγράμματα ειδικά για νέους, με μοναδικό κριτήριο την ηλικία και την προϋπηρεσία στον χώρο της εστίασης, της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής ή των ροφημάτων.
3. VENETI GREAT
Το VENETI GREAT αποτελεί «πιλοτικό» μοντέλο καταστήματος που ανέπτυξε η εταιρεία προκειμένου να εξάγει ένα concept με ελληνικές γεύσεις στο εξωτερικό και ειδικότερα στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, των ΗΠΑ και των αραβικών χωρών.
Το VENETI GREAT ξεκίνησε τη λειτουργία του στο Μπάγκειον στην Ομόνοια, τον Ιούλιο του 2020 και αποτελεί την πρόταση της ΒΕΝΕΤΗ για να καλύψει τις ανάγκες του καταναλωτή για ποιοτική και γρήγορη εστίαση. Πρόκεται για ένα ταχυφαγείο με υψηλής ποιότητας ελληνικές γεύσεις, σε έναν πολυχώρο Shop in Shop που στεγάζει 10 διαφορετικά concepts εστίασης.
Λόγω των μέτρων κατά την περίοδο της πανδημίας, το VENETI GREAT ανέστειλε τον Δεκέμβριο τη δραστηριότητά του και αναμένεται να επαναλειτουργήσει μόλις ομαλοποιηθεί η αγορά.
Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων
To επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας ΒΕΝΕΤΗ για το 2021 προβλέπει επίσης σημαντική διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων της. Μετά τα τρία νέα BENETH FOOD HALL στη Ν. Ιωνία, στην Αργυρούπολη και στο Μπουρνάζι, μόλις ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο ΒΕΝΕΤΗ 1948 στην Φιλοθέη. Πρόκειται για ένα κατάστημα ΒΕΝΕΤΗ 1948 άνω των 500 τμ., συνολική επένδυση ύψους 2,5 εκατ.€.
Σήμερα, ο Όμιλος ΒΕΝΕΤΗ απαριθμεί 10 εταιρείες σε όλο το φάσμα της εστίασης ενώ οι λιανικές πωλήσεις του σήματος ξεπερνούσαν, την προ Covid-19 εποχή, τα 100 εκατομμύρια €. Το 2019 ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε στα 47.424.000€ και η κερδοφορία στα 6.140.000€. Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη του 2020, αυτά θα οριστικοποιηθούν τον Ιούλιο του 2021 και θα δημοσιευτούν τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα ωστόσο με ασφαλείς προβλέψεις, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου για το 2020 αναμένεται να ανέλθει στα 36.100.000€, σημειώντας πτώση κατά 24% σε σχέση με το 2019.
Αξίζει να σημειωθεί τέλος πως σε όλο το δεκάμηνο της πανδημίας του Covid 19, η εταιρεία δεν προχώρησε σε απολύσεις ούτε σε μειώσεις μισθών, ενώ ο αριθμός των εργαζομένων του Ομίλου παραμένει 1750 άτομα, όπως στην προ Covid εποχή.
ΒΕΝΕΤΗΣ: Προχωρά στη διεύρυνση του δικτύου του
Συνεργασία ΒΕΝΕΤΗ με την Wοlt
SOS εκπέμπει η εστίαση – «Όρος επιβίωσης» η μείωση των ενοικίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike