ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H αποχώρηση του κ. Σταύρου έγινε γνωστή σήμερα με επίσημη ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση νέου επικεφαλής ενώ στο μεταξύ ο Jesper Lauridsen, Brand President Albert και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, θα αναλάβει την ευθύνη ως Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, πέρα από τις τρέχουσες αρμοδιότητές του.
«Γέννημα θρέμμα» της ΑΒ Βασιλόπουλος
Η συνεργασία του 52χρονου μάνατζερ με καταγωγή από το Μέτσοβο Ιωαννίνων, με την ΑΒ Βασιλόπουλοςς είχε ξεκινήσει το 1994 αναλαμβάνοντας Επικεφαλής του τμήματος Τυποποίησης Οπωροκηπευτικών.
Νωρίτερα ο κ. Σταύρου είχε ολοκληρώσει τις σπουδές του στο τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Αργότερα απέκτησε και μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Το 1997 ανέλαβε τα καθήκοντα Διευθυντή στο τμήμα Ποιοτικού Ελέγχου στη Διεύθυνση Αγορών της εταιρείας ενώ το 2000 τη θέση του Διευθυντή του τμήματος Ανθρώπινων Πόρων.
Στη συνέχεια, το 2012 βρέθηκε στη θέση του Ανώτερου Αντιπροέδρου Ανθρώπινου Δυναμικού και Αειφορίας του ομίλου στην Ευρώπη και το 2014 ανέλαβε Αντιπρόεδορς και Γενικός Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ινδονησία. Από το 2015 εκτελούσε καθήκοντα Διοικητικού Γενικού Διευθυντή της Mega Image στη Ρουμανία.
Στο τιμόνι της ΑΒ Βασιλόπουλος το 2018
Ο κ. Σταύρου ανέλαβε ως επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος την 1η Οκτωβρίου του 2018 μετά την αποχώρηση του Λεωνίδα Βρεττάκου. Σε μία χρονιά μάλιστα που αποτελούσε σταθμό για την εταιρεία, η οποία τότε συμπλήρωνε 80 χρόνια από την ίδρυσή της. Ο ίδιος άλλωστε ο Βασίλης Σταύρου ήταν «εκπαιδευμένος» στις δύσκολες αποστολές ενώ η τοποθέτησή του στο τιμόνι της ΑΒ Βασιλόπουλος είχε έρθει να επισφραγίσει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία του στον Όμιλο από τον οποίο ξεκίνησε την επαγγελματική του διαδρομή.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα και δείγματα των ικανοτήτων του είχαν θεωρηθεί ο τρόπος που χειρίστηκε κρίσεις ως επικεφαλής του Τμήματος Ποιοτικού Ελέγχου αλλά και το πρόγραμμα ανάπτυξης «DG Store Manager of the Year» που εμπνεύστηκε ο ίδιος για τους διευθυντές των καταστημάτων, το οποίο στη συνέχεια αποτέλεσε ένα δια-ομιλικό πρόγραμμα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο mononews στις 19 Ιανουαρίου 2022 ο κ. Σταύρου είχε αναφερθεί στα πλάνα της ΑΒ Βασιλόπουλος για το 2022 ενώ μεταξύ άλλων και στην εικόνα που εκτιμά πως θα διαμορφωθεί στον κλάδο των σούπερ μάρκετ την επόμενη μέρα μετά την πανδημία. «Θεωρούμε ότι τα επόμενα χρόνια θα υπάρξει ένας νέος κύκλος συγκέντρωσης στον κλάδο λόγω του μεγάλου αριθμού καταστημάτων ανά 1.000 κατοίκους, των συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί λόγω της πανδημίας και τη συγκέντρωση του οργανωμένου λιανεμπορίου στο 55%, από τα χαμηλότερα ποσοστά στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό θα επηρεάσει περισσότερο τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις» σημείωνε.
Διαβάστε επίσης:
ΑΒ Βασιλόπουλος: Τίτλοι τέλους για τον Βασίλη Σταύρου – Αποχώρησε από την εταιρεία μετά από 28 χρόνια
Βασίλης Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος) στο mononews: Νέος κύκλος συγκέντρωσης στον κλάδο τα επόμενα χρόνια – Είμαστε ανοιχτοί σε νέες συνεργασίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!