ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία του κ. Μαυρολέων, εισήλθε στο τέλος του 2017 στην αγορά του υγρού φορτίου, κάνει την επόμενή της κίνηση παραγγέλνοντας ένα δεξαμενόπλοιο τύπου MR.
Σύμφωνα με πληροφορίες από ναυπηγεία που επικαλείται το tradewinds, η Niovis έχει έρθει σε κατ’αρχήν συμφωνία με τις νοτιοκορεάτικες γιάρδες Hyundai Mipo Dockyard ώστε να χτίσουν ένα τάνκερ χωρητικότητας 50.000-dwt, σε ένα deal που δεν περιλαμβάνει options.
Το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο αναμένεται να παραδοθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Η τιμή που συμφωνήθηκε δεν έχει διευκρινιστεί με πηγές όμως να αναφέρουν πως η εταιρεία θα πληρώσει ένα ποσό κοντά στα 35 εκατ. δολάρια.
Τον Δεκέμβριο η εταιρεία παρουσιάστηκε ως εκείνη που αγόρασε ένα υπό κατασκευή δεξαμενόπλοιο με αριθμό γάστρας S-813 από τα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries για 44,3 εκατ. δολάρια το οποίο αναμένεται να παραδοθεί μέσα στον Μάιο.
Η επίσης ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Enesel Shipping θα αναλάβει εξ’ολοκλήρου την διαχείριση του πλοίου.
Υπενθυμίζεται πως η ναυτιλιακή είχε πουλήσει σε τιμή έκπληξη το bulker Zed (χωρητικότητας 73.301-dwt και κατασκευής 1996) στα τέλη του 2017, βάζοντας τότε στα ταμεία της το ποσό των 6 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία του κ. Μαυρολέων αποτελείται από οκτώ bulkers (supramaxes και panamaxes), με τον μέσο όρο ηλικίας του στόλου να είναι τα 7 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Πίττας: Και εγένετο η …EuroDry! Όλες οι λεπτομέρειες για τη νέα εταιρία του εφοπλιστή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Φ. Εμπειρίκος: Business με ελληνική ναυτιλιακή για την Aeolos και αγορά τάνκερ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Die Zeit: Ο Πειραιάς μετατρέπεται στο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου και τρίτο μεγαλύτερο στην Ευρώπη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!