Ένας σχεδιαστής-σταρ, ο οποίος όμως δεν κατάφερε να φέρει την πολυπόθητη αλλαγή στις πωλήσεις της Gucci, οι οποίες βρίσκονται σε πτωτική τροχιά, ο Alessandro Michele, είναι ο νέος δημιουργικός διευθυντής της Valentino.

Ο Michele, ήταν υπεύθυνος για τις δημιουργίες της Gucci για οχτώ χρόνια, μέχρι και τον Νοέμβριο του 2022 και τώρα θα αναλάβει στον νέο του ρόλο την επόμενη εβδομάδα.

Αλλαγή φρουράς

Αντικαθιστά τον Pierpaolo Piccioli, μία αποχώρηση, την οποία η Valentino ανακοίνωσε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα.

Φανταχτερά χρώματα και μποέμ αισθητική ήταν το αποτύπωμα του Michele στις δημιουργίες της Gucci, ενώ κατά την θητεία του, ο πολυτελής οίκος συνεργάστηκε με άλλα brands όπως η Adidas, North Face αλλά και η Balenciaga.

Ο 51χρονος σχεδιαστής όμως αποχώρησε αφού δεν κατάφερε να δώσει το φιλί της ζωής στη Gucci, οι πωλήσεις της οποίας δεν συμβαδίζουν με αυτές των ανταγωνιστών της, όπως οι LVMH και Hermes.

Η Valentino, της οποίας τα σχέδια για το κόκκινο χαλί φορέθηκαν πρόσφατα από αστέρες του Χόλυγουντ όπως η Zendaya και η Florence Pugh, ιδρύθηκε στην Ιταλία το 1960 από τον Valentino Garavani και τον Giancarlo Giammetti. Ανήκει στην επενδυτική εταιρεία  με έδρα το Κατάρ, Mayhoola εδώ και μία δεκαετία. Πέρυσι, η Mayhoola του Κατάρ πούλησε ένα μερίδιο 30% της Valentino στην Kering –στην οποία ανήκει και η Gucci- , με δικαίωμα προαίρεσης για τη γαλλική εταιρεία να αγοράσει το υπόλοιπο μέχρι το 2028.

Το αποτύπωμα του PIccioli

Το πέρασμα βέβαια του Piccioli  στην Valentino δεν πέρασε απαρατήρητο από τους high end κύκλους της μόδας. Οι τελευταίες του συλλογές είχαν προκαλέσει αίσθηση για την κομψότητα και την μονοχρωμία τους.

Πριν από δύο χρόνια, ο οίκος είχε διαφοροποιηθεί με μια φθινοπωρινή και χειμερινή συλλογή όπου όλα τα κομμάτια ήταν σε έντονο ροζ χρώμα.

 Κατά τη διάρκεια της επίδειξης της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού αυτόν τον μήνα, ο Piccioli παρουσίασε περισσότερες από 60 εμφανίσεις με μοντέλα που φορούσαν μόνο μαύρα κομμάτια, με παραλλαγές μεταξύ κεντημένων και διάφανων δαντελένιων φορεμάτων.

Διαβάστε επίσης:

Kering: Το sell off των 6,3 δισ. ευρώ και η ξεθωριασμένη λάμψη της Gucci

Gucci: Ο όμιλος προβλέπει βουτιά 20% στις πωλήσεις το α’ τρίμηνο

LVMH: O όμιλος πολυτελών ειδών κάνει απόβαση στο Χόλιγουντ