ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Παλιότερα λέγαμε καλή τοποθεσία και τιμή. Τώρα μιλάμε για πολυκαναλική προσέγγιση», είπε ο κ. Σταύρου και συνέχισε λέγοντας: «Το κλασικό παραδοσιακό μαγαζί θα αλλάξει ρόλο και χαρακτήρα. Να προσφέρει εμπειρία. Κάθε μαγαζί να λειτουργεί σαν κοινωνικός χώρος».
Ταυτόχρονα, όπως είπε, το ηλεκτρονικό εμπόριο αρχίζει και ανεβαίνει σαν προσέγγιση.
«Σίγουρα θα πάρει σημαντικό κομμάτι. Υπάρχουν πολλές τεχνολογίες που βοηθούν. Ο καταναλωτής ψάχνει το καλύτερο στην καλύτερη τιμή. Πολύ μεγάλη τάση και διαφοροποίηση θα προέλθει από την προσωποποιημένη επαφή με τον πελάτη. Η ευκολία και η ταχύτητα είναι πολύ βασικά συστατικά του μέλλοντος», συμπλήρωσε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ντίνος Μπενρουμπή (Protergia): «Η ΔΕΗ λειτουργεί με ζημιά τα λιγνιτικά για να μην πουλάμε εμείς»
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Παναγιωτάκης (ΔΕΗ): «Πάω στην Κίνα να φέρω επενδυτές»
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος): «Έτσι θα κατακτήσουμε ξανά την κορυφή»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νικόλας Πατέρας: Δωρεά 10 νέων περιπολικών στην ΕΛΑΣ
- Nestle: Ανήγγειλε αύξηση τιμών στον καφέ και σμίκρυνση των συσκευασιών της
- Συνάντηση Σι-Μακρόν: Η Κίνα θέλει να εμβαθύνει τις σχέσεις της με τη Γαλλία
- Βραζιλία: Συλλήψεις 5 ατόμων για την συνωμοσία του 2022 με στόχο την δολοφονία του Προέδρου Λούλα