Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Β. Σταύρου (ΑΒ Βασιλόπουλος): «Έτσι θα κατακτήσουμε ξανά την κορυφή»

Βασίλης Σταύρου, ο νέος Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος

Αποφασισμένος να οδηγήσει την ΑΒ Βασιλόπουλος ξανά στην κορυφή του ελληνικού λιανεμπορίου εμφανίστηκε ο Βασίλης Σταύρου, ο οποίος ανέλαβε επικεφαλής της εταιρείας πριν από μερικούς μήνες.

Ο κ. Σταύρου, μιλώντας σε δημοσιογράφους για πρώτη φορά μετά την ανάληψη των καθηκόντων του υπογράμμισε πως στοχεύει στην ανάκτηση των ηνίων της αγοράς, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «έχουμε μάθει να είμαστε νικητές».

Υπογράμμισε μάλιστα πως έχοντας βγει με θετικό πρόσημο από την κρίση, η ΑΒ θέλει να ξαναγίνει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης σε ποιότητα, ποικιλία, εξυπηρέτηση και καινοτομία . «Θέλουμε να είμαστε εμείς που ουσιαστικά θα οδηγήσουμε την αγορά, όπως την οδηγούμε 80 χρόνια τώρα», ανέφερε με έμφαση.

Η επιστροφή στην κορυφή, σύμφωνα με τον σχεδιασμό που έχει καταστρώσει ο κ. Σταύρου και η ομάδα του θα έρθει μέσα από συγκεκριμένες ενέργειες που θα έχουν στόχο:

Παράλληλα, με τις παραπάνω ενέργειες ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στις τιμές, οι οποίες παίζουν κομβικό ρόλο στη σημερινή εποχή. Σύμφωνα με τον κ. Σταύρου, και φέτος αναμένεται να διατεθούν περίπου 200 εκατ. ευρώ για την μείωση των τιμών και σε προσφορές, με στόχο να παραμείνει η αλυσίδα άκρως ανταγωνιστική.

Επιπλέον, παρ’ ότι δεν είναι αυτοσκοπός δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο κάποιων εξαγορών, εάν παρουσιαστεί κάποια καλή ευκαιρία, στο πλαίσιο των αλλαγών που συντελούνται στην αγορά.

Όσον αφορά στην επέκταση του δικτύου, η εταιρεία δρομολογεί άνω των 60 εκατ. ευρώ, προκειμένου την προσθήκη 50 νέων καταστημάτων σε διάφορες περιοχές που υπάρχουν περιθώρια, όπως η Βόρεια Ελλάδα και τα νησιά καθώς και την ανακαίνιση άλλων 50 από το υφιστάμενο δίκτυο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος διατηρεί δίκτυο 460 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και διαθέτει περίπου 55.000 κωδικούς προϊόντων από τα ράφια της, εξυπηρετώντας πάνω από 2 εκατομμύρια καταναλωτές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αρ. Παντελιάδης (METRO): «Είμαστε ανοιχτοί σε νέες εξαγορές»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επενδύσεις ύψους 60 εκατ. ευρώ το 2019 ετοιμάζει η ΑΒ Βασιλόπουλος

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Amber Capital: Γιατί επιστρέψαμε στην Ελλάκτωρ