ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως αναφέρει στο mononews.gr ο διευθύνων σύμβουλος του Yoda.gr, Βασίλης Στασινούλιας, γνωστός από την θητεία του στα ηνία της Carrefour η απόφαση δεν ήρθε ξαφνικά, αλλά είναι προϊόν ώριμης σκέψης και συζητήσεων που διήρκησαν για περίπου τρεις μήνες. Το caremarket, υπογραμμίζει ο ίδιος, διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που θα δώσουν την ώθηση που αναζητούσε εδώ και καιρό το yoda.gr για να διευρύνει το αποτύπωμά του.
Εκτός του ότι είναι από τους πρωτοπόρους του χώρου, το caremarket έχει εμπειρία, τεχνογνωσία, πλούσιο κωδικολόγιο και ένα σημαντικό αριθμό πελατών που το εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια. Καταλυτικό ρόλο έπαιξε και η συμπληρωματικότητα των δυο μοντέλων αλλά και οι συνέργειες που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν μεταξύ των δυο εταιρειών.
Το νέο σχήμα που θα προκύψει από τη συνένωση των δυο καταστημάτων, θα έχει 2.500 περισσότερους κωδικούς και τριπλάσιο μέγεθος απ’ ότι έχει το Yoda.gr σήμερα. «Μας δίνει μια καλή βάση τζίρου πάνω στην οποία μπορούμε να πατήσουμε για να μεγαλώσουμε ακόμη πιο πολύ», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Επιδίωξη των ανθρώπων του Yoda.gr, όπως εξηγεί ο κ. Στασινούλιας είναι να έχει ολοκληρωθεί η λειτουργική ενοποίηση των δυο εταιρειών μέσα στους επόμενους δυο μήνες, τόσο σε επίπεδο τροφοδοσίας όσο και σε επίπεδο εικόνας. Στο τέλος αυτή της διαδικασίας, η εταιρεία θα έχει ένα site από το οποίο θα διαθέτει τα προϊόντα της, και αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το caremarket.
Στο διάστημα αυτό, θα αποφασισθεί και ποιος θα είναι ο προμηθευτής του νέου σχήματος, μιας και σήμερα το yoda.gr τροφοδοτεί με προϊόντα ο ΕΛΟΜΑΣ ή ο Σκλαβενίτης που έχει αναλάβει την ευθύνη τροφοδοσίας του caremarket.gr.
Το κλειδί για την επιτυχία, σύμφωνα με τον έμπειρο μάνατζερ δεν κρύβεται σε ένα στοιχείο, αλλά βρίσκεται στον κατάλληλο συνδυασμό τριών πραγμάτων: στο πολύ ισχυρό κωδικολόγιο, στην πολύ καλή πολιτική τιμών και προσφορών και στην τελική εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Πρέπει, όπως λέει, να συνυπάρχουν και τα τρία αυτά στοιχεία για προσφέρεις μια μοναδική αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή, προσθέτοντας πως και στα τρία αυτά στοιχεία το νέο σχήμα φιλοδοξεί να είναι το καλύτερο από τους ανταγωνιστές του.
Η επιτυχία βέβαια εξαρτάται και από την ανάπτυξη της αγοράς των online supermarket στην χώρα μας, η οποία μπορεί να μεγεθύνεται με αλματώδεις ρυθμούς (πάνω από 30% σε ετήσια βάση) ωστόσο είναι ακόμη στα σπάργανα. Το γεγονός πάντως πως καινούριοι και σοβαροί παίκτες όπως τα σουπερ μάρκετ «Θανόπουλος» και «Κρητικός» αρχίζουν και ασχολούνται με τον χώρο, κάνει τον κ. Στασινούλια να αισιοδοξεί για την πορεία του κλάδου. Έρευνες εξάλλου έχουν δείξει ότι μέχρι το 2020, η αγορά των online super market από περίπου 40 εκατ. ευρώ που είναι σήμερα θα φθάσει στα επίπεδα των 180 εκατ. ευρώ με 200 εκατ. ευρώ έως το 2020.
Να σημειωθεί πως ιδιοκτήτες και ιδρυτές του Yoda.gr είναι ο Γιάννης Χήτος, με συμμετοχή στο Ζαγόρι και την Green Cola ο Βασίλης Στασινούλιας, πρώην CEO της Carrefour και ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, καταξιωμένο στέλεχος με εμπειρία σε θέσεις Οικονομικής και Γενικής Διεύθυνσης σε εταιρείες καταναλωτικών αγαθών. Από την άλλη πλευρά, ιδιοκτήτης του Caremarket.gr είναι ο Νίκος Ευαγγελάτος και ο Στέφανος Μαματζής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Fraport: Αύξηση κατά 11% η κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σημαντική επιτυχία για τον ΟΤΕ – Έξι φορές η κάλυψη του ομολόγου
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στην Κύπρο το νέο deal του CVC Capital – Τι κρύβει το μεγάλο ενδιαφέρον για συμφωνία εξαγοράς στην Κρήτη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Generali: Ισχυρή ανάπτυξη και άλμα 5% στα κέρδη τριμήνου
- Η Κωτσόβολος συμμετέχει για 7η συνεχή χρονιά στην έκθεση XENIA 2024 με το «K2B – Business empowerment by Kotsovolos»
- Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards
- Παναθηναϊκός ΑΟ: Αίτημα για ΓΣ με θέμα την πιθανή καταγγελία της σύμβασης για Βοτανικό