ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Τα τέσσερα τελευταία πλοία της ιστορικής India Steamship, μίας από τις παλαιότερες ναυτιλιακές εταιρείας της Ινδίας, απέκτησε η Enterprises Shipping and Trading (EST), συμφερόντων του εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη, σύμφωνα με τη Fearnley.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η EST απέκτησε τα τέσσερα πλοία τύπου LR2 (Ratna Shalini, Ratna Shradha, Ratna Shruti, Ratna Namrata) έναντι συνολικά 90 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η πώληση των πλοίων αυτών σηματοδοτεί ουσιαστικά το τέλος της ιστορικής India Steamship, που ιδρύθηκε το 1929 και αποτελεί θυγατρική της Chambal Fertilisers and Chemicals. Ένα πέμπτο πλοίο της εταιρείας, το Ratna Puja, είχε πωληθεί τον Μάρτιο του 2016 έναντι 22,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Από την άλλη, για την Enterprises Shipping and Trading η κίνηση αυτή, αν επιβεβαιωθεί, θα σηματοδοτήσει το δυναμικό comeback της εταιρείας στις αγορές πλοίων μετά από δέκα χρόνια (συγκεκριμένα, έχει να αποκτήσει πλοίο από τα τέλη του 2006).
Ήδη την περασμένη εβδομάδα φήμες συνέδεαν την εταιρεία με ένα νεότευκτο πλοίο χωρητικότητας 63.000 dwt, το οποίο επρόκειτο να παραδοθεί εντός του έτους από τα ναυπηγεία Zhejiang στην ναυτιλιακή Target Marine, συμφερόντων του Αντώνη Κομνηνού (ακολουθώντας τα δύο αδελφά του πλοία Syros Island και Milos Island), και θα ονομαζόταν Milos Island. Όμως η Target Marine ακύρωσε την παραγγελία της, και το πλοίο, σύμφωνα με πληροφορίες του TradeWinds, πωλήθηκε έναντι 18,3 εκατομμυρίων δολαρίων σε άγνωστο αγοραστή, ο οποίος θα το παραλάβει στο τέλος της άνοιξης. Ο αγοραστής αυτός, σύμφωνα με τη φημολογία, φέρεται να είναι ο Βίκτωρας Ρέστης.
Είναι άλλωστε γνωστό εδώ και λίγους μήνες ότι η EST κινείται στην αγορά προκειμένου να αγοράσει κάποιο πλοίο. Μάλιστα, η εταιρεία είχε υποβάλει πρόταση για την απόκτηση του capesize Gran Trader (χωρητικότητας 180.000 dwt, κατασκευής 2012), το οποίο όμως κατέληξε τελικά στην Capital Maritime, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Μαρινάκης: Υποδέχθηκε το 2017 παραλαμβάνοντας τέσσερα νέα πλοία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Δύο νέες συμφωνίες ναύλωσης για την Diana Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Λ. Πατίτσας: Ετοιμάζει δυναμική επιστροφή στο ξηρό φορτίο;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αναστάσιος Αλβανίας – Ευχές Χριστουγέννων: Η κορυφαία αυτή δεσποτική εορτή φωτίζει την καρδιά με γαλήνη
- ΟΗΕ: Οι ερευνητές ζητούν εξουσιοδότηση για να ξεκινήσουν το έργο τους επί του πεδίου στη Συρία
- Συρία-Τουρκία: Όλα τα όπλα της χώρας θα τεθούν υπό κρατικό έλεγχο, δήλωσε ο νέος ηγέτης της Συρίας
- Σερβία: Μεγάλη διαδήλωση των φοιτητών στο Βελιγράδι κατά της διαφθοράς στον κρατικό μηχανισμό