ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η CPP εμφάνισε καθαρά έσοδα στο τελευταίο τρίμηνο του 2018, 13,2 εκατ. δολαρία, έναντι 6,8 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2017 και ζημιών 22,6 εκατ. δολαρίων το προηγούμενο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2019.
Σημειώνεται ότι το τελευταίο τρίμηνο του 2017 και το τρίτο του 2018 τα κέρδη επιβαρύνθηκαν από μη ταμειακή απομείωση ύψους 3,3 εκατ. Δολαρίων και 28,8 εκατ. Δολαρίων, αντίστοιχα, λόγω της πώλησης των πλοίων Αristotelis και ‘Amore Mio II’.
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στο τέταρτο τρίμηνο του 2018 στα 0,08 δολάρια ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Ο κ. Τζέρι Καλογηράτος, CEO της CPP σχολίασε: “Είμαστε ευχαριστημένοι που βλέπουμε ότι τα ναύλα των δεξαμενόπλοιων μεταφορών αργού πετρελαίου και προϊόντων καταγράφουν ισχυρή ανάκαμψη από το τέταρτο τρίμηνο του 2018, γεγονός που αντανακλάται εν μέρει στο αυξημένο λειτουργικό πλεόνασμα μας σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Θεωρούμε αυτή την εξέλιξη ως μια περαιτέρω επιβεβαίωση της απόφασής μας να προχωρήσουμε στην απόσχιση των δεξαμενόπλοιων και τη συγχώνευσή με μια εταιρεία με πιο άμεσο προσανατολισμό, όπως η Diamond S Shipping (DSS), κίνηση που ανακοινώσαμε στις 27 Νοεμβρίου 2018. Οι μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς τάνκερ αργού πετρελαίου και προϊόντων παραμένουν ισχυρές λόγω της υποκείμενης ζήτησης, της μείωσης του βιβλίου παραγγελιών, καθώς και του μεταβαλλόμενου ρυθμιστικού περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής του κανονισμού του IMO το 2020. Σε αυτό το πλαίσιο, αναμένουμε ότι η συμφωνία αυτή θα προσφέρει στους μετόχους μας αυξημένη έκθεση στις αγορές αργού πετρελαίου μέσω της DSS, ενώ θα συνεχίσουν να λαμβάνουν σημαντικά μερίσματα από τις κοινές μετοχές τους στην CPLP, οι οποίες θα υποστηριχθούν από τις μακροπρόεθσμες ναυλώσεις του υπόλοιπου στόλου μας.”
Παράλληλα, ο κ. Καλογηράτος επισήμανε ότι “η συγκεκριμένη συμφωνία αναμένεται ότι θα δώσει στην εταιρεία νέα δυναμική για την ανάπτυξη της βάσης του ενεργητικού των σύγχρονων πλοίων που βρίσκονται σε μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ναυλώσεις και θα αυξήσουν τη μακροπρόθεσμη, προς διανομή, ταμειακή ροή μας.”
Τα συνολικά έσοδα στο 4ο τρίμηνο του 2018 ανήλθαν στα 74,8 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 16,7%, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017 ου ανήλθαν στα 64,1 εκατ. δολάρια. Η αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ενίσχυση του αριθμού των ημερών κατά τις οποίες ήταν ναυλωμένα τα πλοία της εταιρείας, καθώς και στην αύξηση του μέσου ημερήσιου ναύλου που κέρδισαν συγκεκριμένα πλοία της ναυτιλιακής σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017.