Ως «επιταχυντής» λειτούργησε η πανδημία για τον όμιλο Fourlis, ωθώντας τη διοικητική του ομάδα να επισπεύσει επενδύσεις και ενέργειες που είχε καθυστερήσει να κάνει.

«Η πανδημία μας έσπρωξε να κάνουμε μέσα σε έξι μήνες ενέργειες που παίρνουν συνήθως χρόνια», σημείωσε χαρακτηριστικά o επικεφαλής του ομίλου Fourlis, Βασίλης Φουρλής στο πλαίσιο παρέμβασης που έκανε στην χθεσινή ημερίδα της ΕΣΕΕ κάνοντας μάλιστα ειδική αναφορά στην περίπτωση της αλυσίδας αθλητικών ειδών Intersport. Τον έναν από τους δυο «πυλώνες» της Fourlis (Ο άλλος είναι τα καταστήματα ΙΚΕΑ).

Σύμφωνα με τον επιχειρηματία, ενώ είχαν φροντίσει να αναπτύξουν σημαντικά το ηλεκτρονικό κατάστημα των ΙΚΕΑ, η Intersport «για διάφορους λόγους εξωγενείς και ενδογενείς είχε μείνει σχετικά πίσω». Έτσι, αποφάσισε να εμπλουτίσει το ανθρώπινο δυναμικό της, με ταλέντο προερχόμενο από τον ψηφιακό χώρο και του διαδικτύου και να βελτιώσει αισθητά το ψηφιακό κατάστημά της.

Παράλληλα, θέσπισε τη γρήγορη παράδοση και τροφοδοσία των καταστημάτων και προχώρησε σε μια μεγάλη επένδυση για τη δημιουργία αυτοματοποιημένου κέντρου logistics στα Οινόφυτα, Πρόκειται για επένδυση ύψους 11 εκατ. ευρώ, την οποία ανέθεσε στην Αυστριακή εταιρεία KNAPP AG και αναμένεται να λειτουργήσει στις αρχές του 2022. Από το κέντρο αυτό, θα εφοδιάζει σχεδόν σε καθημερινή βάση τα 120 καταστήματα της Intersport και Athletes foot (είναι η έτερη αλυσίδα αθλητικών ειδών που διατηρεί η Fourlis) και ταυτόχρονα να εξυπηρετεί τις ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Για τον Βασίλη Φουρλή, όσοι (επιχειρηματίες) είδαν την πανδημία ως ευκαιρία για να προσαρμοσθούν στις νέες συνθήκες, αυτοί έχουν το προβάδισμα στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται στην μετά Covid-19 εποχή. «Αυτοί που άδραξαν αυτή την ευκαιρία της πανδημίας και προσαρμόσθηκαν, την επόμενη μέρα θα είναι σε καλύτερη θέση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Υπενθυμίζεται πως σε πρόσφατη τηλεδιάσκεψη με αναλυτές, η διοίκηση της Fourlis εμφανίστηκε αισιόδοξη για την πορεία του ομίλου τη φετινή χρόνια, με δεδομένες τις πολύ καλές επιδόσεις που κατέγραψε κατά τον Μάιο και Απρίλιο (οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 80% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι). Προανήγγειλε μάλιστα και τη λειτουργία νέων καταστημάτων ΙΚΕΑ και Intersport σε Ελλάδα και εξωτερικό, με την Τουρκία να παραμένει το μεγάλο «αγκάθι» αφού τα καταστήματα Intersport που διατηρεί δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα.

Διαβάστε επίσης:

Fourlis: «Εκτόξευση» 80% στις πωλήσεις Απριλίου & Μαΐου – Που θα ανοίξουν νέα ΙΚΕΑ και Intersport

Fourlis: Μείωση 10,5% στις πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο – Εκτοξεύθηκαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις

Fourlis: Το «μικρό θαύμα» του α’ τριμήνου και που ανοίγουν νέα ΙΚΕΑ & Intersport