Στα βήματα εκσυγχρονισμού των ΕΛΤΑ αναφέρθηκε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος της επιχείρησης, Βασίλης Μπαλούρδος, από το βήμα του 5ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών -ITC 2022.

Ο κ. Μπαλούρδος, αφού πρώτα παρέλαβε το βραβείο «Μεταφορική Εταιρεία του 2021», το οποίο απονεμήθηκε στα ΕΛΤΑ, παρουσίασε τις επερχόμενες πρωτοβουλίες του Οργανισμού για τη βελτίωση της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης.

Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στον «Ψηφιακό Ταχυδρόμο», τις «Έξυπνες Θυρίδες» και το Smart Queuing (προκαθορισμένο ραντεβού για εξυπηρέτηση από ταχυδρομικό κατάστημα).

Για τον Ψηφιακό Ταχυδρόμο, τόνισε ότι ο εργαζόμενος των ΕΛΤΑ θα έχει στη διάθεσή του λογισμικό και συσκευές, οι οποίες θα του παρέχουν αυξημένες δυνατότητες.

«Οι διανομείς του 2022 θα είναι εφοδιασμένοι με συσκευές PDA, που θα έχουν ενσωματωμένη λειτουργία πληρωμών POS (tap & pay) και οι οποίες θα επικοινωνούν με την mobile εφαρμογή του πελάτη για ανέπαφες αποστολές.

Με τον τρόπο, εκτός από τη διαχείριση της ταχυδρομικής αποστολής, οι διανομείς μας θα μπορούν να εισπράττουν, να πληρώνουν, ή να αντιπαραβάλλουν οποιαδήποτε παραγγελία, λογαριασμό, ή υπηρεσία», τόνισε ο κ. Μπαλούρδος.

Για τους πελάτες, η ίδια mobile εφαρμογή θα προσφέρει real-time ενημέρωση για κάθε διακίνηση, με «έξυπνο» σύστημα “σκαναρίσματος” και αναγνώριση εικόνας για την πραγματοποίηση όλων των δυνατών συναλλαγών.

Για τις παραλαβές, θα συνδυάζεται με ηχητική ή και αναδυόμενη ειδοποίηση για αλλαγές στο δρομολόγιο, ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη παρακολούθηση, ενώ θα δείχνει και σε πραγματικό χρόνο το στίγμα του διανομέα.

Η δεύτερη πρωτοβουλία είναι τα νέα ψηφιακά καταστήματα, τα Smart Lockers, στα οποία ο πελάτης των ΕΛΤΑ θα μπορεί να παραδίδει ή να παραλαμβάνει το αντικείμενο, το πακέτο ή την αλληλογραφία του.

«Οι πελάτες μας θα μπορούν να επιλέγουν την παράδοση ή την παραλαβή, μέσω της εφαρμογής, και θα ειδοποιούνται μέσω αυτής για τον χρόνο που το πακέτο τους θα φτάνει στο σημείο εξυπηρέτησης. Για την παράδοση, φυσικά θα μπορούν να εξυπηρετηθούν επίσης οποιαδήποτε στιγμή, εναποθέτοντας το δέμα ή την αλληλογραφία τους στο smart locker, όπως εξυπηρετούνται από ένα ΑΤΜ», ανέφερε ο κ. Μπαλούρδος.

Η τρίτη, είναι το Smart Queuing, το οποίο είναι σύστημα μέσω του οποίου, οι πελάτες θα μπορούν να προκαθορίσουν το ραντεβού τους σε ένα κατάστημα ΕΛΤΑ, στον χρόνο που επιθυμούν για εξυπηρέτηση.

«Όλα αυτά, θα τεθούν σε εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2022. Και βέβαια ακολουθούν αρκετά περισσότερα, μιας και το πρόγραμμα του Ψηφιακού Μετασχηματισμού θα κρατήσει δύο χρόνια και έχει μπροστά του αρκετά και σημαντικά milestones.

Αυτό που διαμορφώνεται μέσα από την ψηφιοποίηση και το πρόγραμμα του μετασχηματισμού μας είναι μια εντελώς νέα εταιρεία.

Ανταγωνιστική σε ελληνικό και διεθνές περιβάλλον, η οποία θα διατηρεί ταυτόχρονα το ισχυρό κοινωνικό της αποτύπωμα στη χώρα», συμπλήρωσε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, δίνοντας το στίγμα της φετινής χρονιάς για τον Οργανισμό.