Σε συνεργασία με το μεγαλύτερο πάροχο κινητής τηλεφωνίας της Νότιας Αφρικής για τη νέα πλατφόρμα mobile marketing  προχώρησε  η Upstream, αλλά και ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στον χώρο του e-commerce στη Βραζιλία. Τα νέα αυτά μεταξύ άλλων, ανακοίνωσε η διοικητική ομάδα της Upstream, κατά την ετήσια συνάντηση στρατηγική της για το 2022  στην οποία και εξέφρασε την πεποίθηση ότι η εταιρεία εισέρχεται στην πιο παραγωγική της περίοδο.

Στο άμεσο μέλλον, σύμφωνα με τα στελέχη της, η εταιρεία σκοπεύει να μπει ακόμη πιο δυναμικά στην επίσης ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του e-commerce, που σήμερα αποτιμάται στα 4,9 δισ. δολάρια και αναμένεται να φτάσει τα 7,3 δισ. το 2025. 
  Όπως είπε η Chief Technology Officer, Ναταλία Μήλα, στην Νότια Αφρική κατοχυρώθηκε η τεχνολογική πατέντα της Upstream για τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων από τους χρήστες κινητών τηλεφώνων και έρχεται να απαντήσει στη μεγάλη αλλαγή που συμβαίνει στον χώρο του digital marketing, με τη σταδιακή κατάργηση των third party cookies από τη Google. Σύντομα αυτή η πατέντα αναμένεται να κατοχυρωθεί και σε πολλές ακόμη χώρες εκ μέρους της εταιρείας.

Η διοικητική  ομάδα της Upstream συνόψισε το στρατηγικό στόχο της, στη φράση «περισσότερη τεχνολογία, περισσότεροι πελάτες». «Μέχρι το 2024 θέλουμε να αυξήσουμε ακόμη  περισσότερο τις δυνατότητες της πλατφόρμας μας και να επεκταθούμε σε πελάτες από περισσότερες αγορές και βιομηχανίες», δήλωσε σχετικά ο Δημήτρης Μανιάτης, CEO της εταιρείας.

Στο διάστημα 2018-2021, η εταιρεία Upstream ανακοίνωσε αύξηση της λειτουργικής της κερδοφορίας κατά 34% ενώ η ετήσια ανάπτυξη της άγγιξε το 33% για την πλατφόρμα της mobile marketing automation.

Δημήτρης Μανιάτης: Δεν φοβόμαστε να ρισκάρουμε, καινοτομούμε διαρκώς

«Διαμορφώνουμε το μέλλον μας. Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που λαμβάνει την ευθύνη της πρωτοβουλίας και δε φοβάται να ρισκάρει, καταφέρνοντας έτσι να καινοτομεί διαρκώς». Με τα παραπάνω λόγια καθόρισε τις αξίες και την ταυτότητα της Upstream ο Διευθύνων Σύμβουλός της, Δημήτρης Μανιάτης, στη συνάντηση για όλους τους εργαζομένους της που πραγματοποιήθηκε μέσω livestreaming από τα γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα.

Tον περασμένο Μάιο η Upstream εισήγαγε στην αγορά την πλατφόρμα Grow, που για πρώτη φορά συγκεντρώνει κάτω από μια ομπρέλα όλες τις δυνατότητες και τεχνολογικές καινοτομίες της Upstream στον τομέα του marketing automation, για την καλύτερη στόχευση και προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ψηφιακών marketing campaigns εξειδικευμένων σύμφωνα με τον πελάτη, την αγορά, τον στόχο και τον τελικό χρήστη, την αξιοποίηση πολλαπλών καναλιών mobile και digital επικοινωνίας για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, ακόμη και την προστασία από τη διαφημιστική απάτη.

Τη συνάντηση παρακολούθησαν κατά προσέγγιση 300 εργαζόμενοι στην οποία γνωστοποιήθηκαν τα οικονομικά στοιχεία σχετικά με την πλατφόρμα Grow, η οποία γνωρίζει ανάπτυξη της τάξης του 33% σε ετήσια βάση.

Η Upstream κατά το περασμένο έτος, απέκτησε συνεργασίες με εταιρείες πέραν του τομέα των τηλεπικοινωνιών, μπαίνοντας σε νέους κλάδους και ανοίγοντας προοπτικές ανάπτυξης σε τομείς όπως οι τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείας, FMCGs, εκπαιδευτικοί οργανισμοί κοκ.

Κλείνοντας, ο CΕΟ της Upstream, τόνισε ότι η συνεργασία με παρόχους κινητής τηλεφωνίας δίνει στην Upstream μοναδική πρόσβαση σε κανάλια με τεράστια απήχηση και μεγάλη αποτελεσματικότητα ως προς την επικοινωνία με τον καταναλωτή. Η πρόσβαση αφορά βάσεις συνδρομητών με εκατομμύρια χρήστες και  μέσα όπως το SMS, το RCS ή το portal της Upstream για δωρεάν πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες του διαδικτύου, τα οποία εμφανίζουν σαφώς καλύτερη αποδοτικότητα από τη διαφήμιση στα επικρατέστερα ψηφιακά κανάλια.

Η πλατφόρμα Grow της Upstream χωρίς να αποκλείει τη διαφήμιση σε μέσα όπως το Facebook και το Google, αποτελεί μια εναλλακτική προς αυτά και όντως στις αγορές όπου δραστηριοποιείται, η Upstream παρατήρησε ότι μπορεί να ανταγωνιστεί τέτοιους κολοσσούς επί ίσοις όροις.