ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μια επένδυση που θα επιταχύνει το παγκόσμιο λανσάρισμα της πλατφόρμας streaming για τις τέχνες του θεάματος.
Η United Group, ο κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιών και Μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρία της Nova, ανακοίνωσε την Τρίτη τη στρατηγική της επένδυση στη Marquee TV, μια εξειδικευμένη, παγκόσμια υπηρεσία streaming για τις τέχνες και τον πολιτισμό.
Η επένδυση εντάσσεται στα £6.7 εκατ. της χρηματοδότησης του Α’ γύρου που πραγματοποιήθηκε από δύο επενδυτές, με στόχο την επιτάχυνση της αναβάθμισης και του παγκόσμιου λανσαρίσματος της πλατφόρμας Marquee TV.
Η Marquee TV, που ξεκίνησε να λειτουργεί το 2018 και επονομάστηκε «Netflix των τεχνών», αποτελεί την κορυφαία στον κόσμο υπηρεσία streaming για τις τέχνες του θεάματος και έχει συνδρομητές σε περισσότερες από 100 χώρες.
Η επένδυση από τη United Group, που έχει την έδρα της στην Ολλανδία, και τον διεθνή όμιλο media Viasat World θα αξιοποιηθεί προκειμένου να ενισχυθεί το περιεχόμενο της Marquee TV με περισσότερο πρωτότυπο και αποκλειστικό υλικό, στηρίζοντας, ταυτόχρονα, τους πιο δημοφιλείς νέους και ταλαντούχους καλλιτέχνες.
Επιπλέον, η Marquee TV θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε μεγάλες πλατφόρμες σε όλο τον κόσμο και θα αναβαθμίσει τις εφαρμογές της με νέα χαρακτηριστικά, τηρώντας την υπόσχεσή της να γίνει ο απόλυτος σύντροφος των τεχνών.
Η Marquee TV επιμελείται ένα πλούσιο μείγμα χορού, μπαλέτου, όπερας, θεάτρου, κλασικής μουσικής και ντοκιμαντέρ – από τα πιο σύγχρονα και πρωτοποριακά έως κλασικά έργα και είναι ήδη διαθέσιμη απευθείας από τα app stores, καθώς και σε μεγάλες τηλεοπτικές πλατφόρμες. Αποστολή της Marquee TV είναι να συνδέει τους θεατές σε όλο τον κόσμο με τις τέχνες και τον πολιτισμό, οπουδήποτε και αν βρίσκονται και οτιδήποτε κι αν θέλουν να παρακολουθήσουν.
Στη διάρκεια των lockdown, η Marquee TV καθιερώθηκε ως η πιο αγαπητή εφαρμογή για τους θιασώτες των τεχνών, καθώς και ως ο καλύτερος συνεργάτης των πάσης φύσεων καλλιτεχνικών οργανισμών που αναζητούσαν επαφή με το κοινό τους μέσω του διαδικτύου.
Έρευνες δείχνουν ότι το 60% του κοινού των τεχνών απέκτησε τη συνήθεια να παρακολουθεί παραστάσεις μέσω διαδικτύου, ενώ το 90% από αυτούς συνεχίζουν να παρακολουθούν παραστάσεις online ακόμα και τώρα που ξεκίνησαν και πάλι οι ζωντανές εκδηλώσεις.
Τα τελευταία δύο χρόνια, οι συνδρομητικές υπηρεσίες streaming που εστιάζουν σε ένα συγκεκριμένο κοινό ή σε μία κατηγορία περιεχομένου αναπτύχθηκαν σχεδόν δύο φορές ταχύτερα σε σχέση με τις υπηρεσίες που καλύπτουν μαζικά την αγορά.
Καθώς η συνολική αγορά συνδρομητικών υπηρεσιών streaming αναμένεται να φτάσει τα £100 δισ. έως το 2025 και δεδομένου ότι ο τομέας των τεχνών μόλις τώρα ξεκίνησε την ψηφιακή του μετάβαση, η Marquee TV βρίσκεται σε ιδανική θέση για να αξιοποιήσει στον μέγιστο βαθμό τις δύο αυτές αυξητικές τάσεις.
Ο συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Marquee TV, Simon Walker, σχολίασε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που αυξήσαμε το κεφάλαιό μας με τη βοήθεια όχι ενός, αλλά δύο εξαιρετικών στρατηγικών επενδυτών. Η United Group και η Viasat World είναι δύο επιχειρηματικοί οργανισμοί που κατανοούν τι χρειάζεται για να επιτύχει κανείς στον σημερινό κόσμο των ψηφιακών μέσων ενημέρωσης. Με την υποστήριξή τους, είμαι βέβαιος ότι θα επιταχύνουμε το όραμά μας να φέρουμε το υπέροχο δώρο των τεχνών του θεάματος σε κοινό από όλο τον κόσμο μέσω του διαδικτύου».
Η Victoriya Boklag, Διευθύνουσα Σύμβουλος της United Group, δήλωσε: «Οι τέχνες και ο πολιτισμός αποτελούν ένα από τα είδη περιεχομένου, που απευθύνονται σε στοχευμένα κοινά (vertical content) και έχουν παραμείνει μέχρι τώρα ανεκμετάλλευτα. Η Marquee TV έχει θέσει τα θεμέλια για ένα brand που μπορεί να αξιοποιήσει αυτήν την ευκαιρία ανοίγοντας μία σημαντική αγορά. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τον Simon και την ομάδα του, για να υπηρετήσουμε αυτό το εξαιρετικά πολύτιμο κοινό, το οποίο έως τώρα δεν είχε λάβει τη δέουσα προσοχή».
Η Irina Gofman, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Viasat World President πρόσθεσε: «Η ομάδα της Marquee TV έχει ένα γνήσιο πάθος για τη δύναμη και τις προοπτικές των τεχνών. Η Viasat World την υποστήριξε από πολύ νωρίς, διότι η ομάδα μας μοιράζεται το ίδιο όραμα: να χτίσουμε ψηφιακό περιεχόμενο μεγάλης κλίμακας, για όποιον αγαπά τις τέχνες και ενδιαφέρεται για τον πολιτισμό, οπουδήποτε στον κόσμο. Ως ένας από τους μεγαλύτερους aggregators και διαχειριστές περιεχομένου στην Ευρώπη, βρισκόμαστε σε ιδανική θέση για να υποστηρίξουμε την επόμενη φάση ανάπτυξης μέσω συνεργασιών με ταλαντούχους καλλιτέχνες, κορυφαίους διεθνείς καλλιτεχνικούς φορείς, καθώς και μεγάλες εταιρείες διανομής».
Η συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021 που έχει επιμεληθεί η Marquee TV περιλαμβάνει περισσότερες από 50 νέες ερμηνείες από κορυφαία ορχηστρικά σύνολα, μεγάλους θιάσους όπερας και χορού, πληθώρα ταλαντούχων καλλιτεχνών, καθώς και αποκλειστικές ταινίες και ειδικές εκδηλώσεις.
Η Marquee TV αξιοποιεί τις μακρόχρονες συνεργασίες της με οργανισμούς, όπως η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου, το Μπαλέτο της Σκοτίας και το Φεστιβάλ Ταινιών Χορού του Σαν Φρανσίσκο, ενώ παρουσιάζει για πρώτη φορά και αποκλειστικό περιεχόμενο από τη Σκάλα του Μιλάνου και το Τεάτρο Ρεάλ, και πολλές παραστάσεις από την Όπερα της Αυστραλίας και το Αυστραλιανό Μπαλέτο.
Η Marquee TV είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμη σε εφαρμογές iOS και Android apps, Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku, και Samsung, ενώ το επόμενο διάστημα θα προστίθεται σταδιακά και σε νέες πλατφόρμες σε όλο τον κόσμο.
Διαβάστε επίσης:
Σε τρεις εταιρείες χωρίζεται η General Electric
Richard Fain: O CEO της Royal Caribbean παραδίδει τη σκυτάλη της εταιρείας μετά από 33 χρόνια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike