Τις προθέσεις της για την απόκτηση του συνόλου των κοινών μετοχών της Forthnet επιβεβαίωσε η United Group – ο όμιλος που κατά πλειοψηφία ανήκει στην BC Partners – μέσω ανακοίνωσή της με την οποία καλωσορίζει και επίσημα την ελληνική εταιρεία ως μέλος του ομίλου.

Η United Group ανακοίνωσε τον περασμένο Ιούνιο ότι συμφώνησε να αποκτήσει ένα αρχικό μερίδιο περίπου 36% στην Forthnet. Έκτοτε, αύξησε το ποσοστό της στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας κοντά στο 80%, ενώ μέχρι το τέλος του έτους, αφού ολοκληρώσει τη μετατροπή του μετατρέψιμου χρέους της Forthnet που κατέχει, το μερίδιο της θα αυξηθεί σχεδόν στο 85%. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, «σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, η United Group έχει ενεργοποιήσει (σ.σ. με τις αγορές μετοχών) τις σχετικές διατάξεις και αναμένεται να υποβάλει μια Υποχρεωτική Δημόσια Πρόταση, η οποία θα πρέπει να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021».

«Εάν η United Group αποκτήσει τουλάχιστον το 90% των κοινών μετοχών της Forthnet κατά την ολοκλήρωση της δημόσιας πρότασης, θα αποκτήσει τελικά 100% μερίδιο στην εταιρεία, μέσω ενός συνδυασμού εξαγορών στο πλαίσιο της πρότασης ή / και του δικαιώματος squeeze-out σύμφωνα με τους σχετικούς νόμους και κανονισμούς».

Η United Group χαρακτηρίζει ως ένα ορόσημο στην ευρωπαϊκή αναπτυξιακή στρατηγικής της την είσοδό της στην ελληνικά αγορά. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, η απόκτηση της Forthnet ενισχύει ακόμα περισσότερο τη θέση του ομίλου ως ηγέτη στον τομέα της, καθώς λειτουργεί πλέον σε οκτώ χώρας στην περιοχή της Ευρώπης.

Η Victoriya Boklag, CEO της United Group, αναφέρει σχετικά με την επίσημη είσοδο της Forhnet υπό τον όμιλο: «Χαίρομαι που καλωσορίζω τους συναδέλφους μας από τη Forthnet στην οικογένεια της United Group. Έχουμε φιλόδοξα σχέδια για την εταιρεία που θα υλοποιηθούν με τη νέα ομάδα διαχείρισης. To brand “Nova” της Forthnet είναι καλά εδραιωμένo στην Ελλάδα και προβλέπουμε πολλές δυνατότητες. Έχουμε την ευκαιρία να προσφέρουμε στην ελληνική αγορά περισσότερο περιεχόμενο και περισσότερες επιλογές στον τομέα της ψυχαγωγίας και του αθλητισμού για να αυξήσουμε τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης. Είμαστε πεπεισμένοι ότι εφαρμόζοντας την τεχνογνωσία μας σε τομείς όπως το περιεχόμενο και η τεχνολογία, σε συνδυασμό με την ευρύτερη τηλεπικοινωνιακή προσφορά μας, μπορούμε να προσφέρουμε μια κορυφαία εμπειρία χρήστη και να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας».