ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η United Airlines ζήτησε από την Boeing να “παγώσει” την παραγωγή των αεροσκαφών 737 Max 10 που κατασκευάζει για λογαριασμός της, καθώς θα στραφεί σε εναλλακτικές λύσεις μέχρι η αμερικανική εταιρεία αεροναυπηγικής να λάβει πιστοποίηση για τη λειτουργία του συγκεκριμένου αεροσκάφους.
Ο αμερικανικός αερομεταφορέας θα στραφεί για την κάλυψη των αναγκών του στο μικρότερο Max 9 καθώς και στο Airbus SE A321 του ευρωπαϊκού αντιπάλου της Boeing.
“Ζητήσαμε από την Boeing να σταματήσει να κατασκευάζει Max 10, κάτι που έκανε για εμάς και να αρχίσει να κατασκευάζει Max 9”, δήλωσε χαρακτηριστικά την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος της United Airlines, Σκοτ Κίρμπι, σε συνέδριο επενδυτών της JPMorgan. “Είναι αδύνατο να πούμε πότε το Max 10 θα λάβει πιστοποίηση”, πρόσθεσε, σημειώνοντας ωστόσο ότι μόλις το Max 10 λάβει άδεια λειτουργίας, η United Airlines θα προχωρήσει την παραγγελία των Max 10.
Ο διευθύνων σύμβουλος της United Airlines επιβεβαίωσε δημοσιεύματα του Bloomberg νωρίτερα, ότι η αεροπορική εταιρεία θέλει να αντικαταστήσει μέρος της τεράστιας παραγγελίας της για 277 αεροσκάφη Max 10 με το A321, προσφέροντας στην ευρωπαϊκή αεροναυπηγική εταιρεία τη σπάνια ευκαιρία να κλέψει έναν σημαντικό πλεάτη από τον κύριο ανταγωνιστή της.
“Εξετάζουμε την αγορά A321 και αν πετύχουμε μια συμφωνία οικονομικά συμφέρουσα, θα κάνουμε κάτι”, δήλωσε ο Κίρμπι. “Διαφορετικά θα προχωρήσουμε με περισσότερα Max 9”.
Ο Κίρμπι είναι ένας από τους πιο λαλίστατους επικριτές της Boeing μετά την αποκόλληση του πάνελ ενός παραθύρου της ατράκτου σε ένσα 737 Max 9 που διαχειριζόταν η Alaska Air Group Inc. στις αρχές Ιανουαρίου.
Η United, που διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους, έθεσε προσωρινά εκτός λειτουργίας δεκάδες αεροπλάνα ενώ ξεκίνησε ομοσπονδιακή για το ατύχημα. Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών διαπίστωσε ότι οι εργαζόμενοι στην Boeing δεν είχαν τοποθετήσει τέσσερα μπουλόνια που συγκρατούσαν το βύσμα της θύρας στη θέση του.
Πολύ μεγαλύτερος όμως είναι ο αντίκτυπος για τη United από το επερχόμενο Max 10, καθώς είναι αυτή που επρόκειτο να παραλάβει τα πρώτα 200 Max 10. Όμως, η πιστοποίηση του αεροσκάφους, που που αναμενόταν φέτος, έχει αναβληθεί επ’ αόριστον, καθώς η Boeing αντιμετωπίζει προβλήματα στο εργοστάσιό της και αυξημένους ελέγχους από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας και άλλες υπηρεσίες των ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης
Brave Maritime (όμιλος Βαφειά): Συνεχίζει τις επιλεκτικές κινήσεις στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Αύξηση παραγωγής 10% το 2023 – Στα 67 εκατ. ευρώ η συνολική παραγωγή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΑΔΕ: Σημαντική μείωση του κενού ΦΠΑ στην Ελλάδα
- Στο Ταμείο Ανάκαμψης η διενέργεια προληπτικών ελέγχων για σοβαρά γενετικά νοσήματα
- Γαλλία: Επιβεβαιώθηκε η ετυμηγορία για Σαρκοζί – Θα φοράει ηλεκτρονικό βραχιολάκι για ένα χρόνο
- Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες