Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Bloomberg

Unilever: Oι πωλήσεις ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις – Ανθεκτική παραμένει η ζήτηση

Alan Jope, CEO Unilever

Alan Jope, CEO Unilever

Η Unilever εμφάνισε αύξηση των πωλήσεων μεγαλύτερη των προσδοκιών το πρώτο τρίμηνο, καθώς η καταναλωτική ζήτηση αποδείχθηκε πιο ανθεκτική από το αναμενόμενο ενόψει των αυξήσεων των τιμών.

Οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,5% το τρίμηνο, με την συμβολή του απορρυπαντικού OMO και της μαγιονέζας Hellmann’s, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για ενίσχυση κατά 7,6%.

Ο Οικονομικός Διευθυντής Graeme Pitkethly είπε στους δημοσιογράφους ότι οι αυξήσεις των τιμών θα αρχίσουν να μειώνονται τα επόμενα τρίμηνα.

Οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών παλεύουν με τον ταχύτερο πληθωρισμό δεκαετιών. Ωστόσο, πολλοί μεγάλοι όμιλοι, συμπεριλαμβανομένων των Nestle και Procter & Gamble Co. ξεπέρασαν την καταιγίδα το περασμένο τρίμηνο, επιτυγχάνοντας πωλήσεις καλύτερες από τις αναμενόμενες.

«Τα καλύτερα αποτελέσματα ποικίλλουν μεταξύ περιοχών και κατηγοριών. Το μήνυμα παραμένει σταθερό σε όλες τις εταιρείες: οι εταιρείες καταναλωτικών συσκευασμένων αγαθών μπορούν να συνεχίσουν να αυξάνουν τις τιμές, χωρίς μεγάλο αντίκτυπο στους όγκους», δήλωσε ο αναλυτής της Bernstein, Bruno Monteyne.

Η αύξηση των πωλήσεων στις Danone, Coca-Cola και PepsiCo ξεπέρασε επίσης τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Οι υποκείμενοι όγκοι της Unilever μειώθηκαν κατά 0,2%, πολύ λιγότερο από την πτώση 3,2% που ανέμεναν οι αναλυτές.

Νέος CEO τον Ιούλιο

Τον Ιούλιο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Royal FrieslandCampina, Hein Schumacher, θα αντικαταστήσει τον Alan Jope ως Διευθύνων Σύμβουλος της Unilever και θα αναλάβει το απαιτητικό έργο να αναβιώσει τα εμπορικά σήματα που αντιμετωπίζουν προβλήματα, να βελτιώσει τις λειτουργικές επιδόσεις και να πουλήσει μάρκες που δεν μπορούν να τα πάνε καλά κάτω από την ομπρέλα της Unilever.

Η εταιρεία επανέλαβε ότι η αύξηση των εσόδων για ολόκληρο το έτος θα πρέπει να είναι τουλάχιστον στο υψηλότερο επίπεδο του εύρους των προβλέψεών της από 3% έως 5%.

Με τον πληθωρισμό να αναμένεται να παραμείνει υψηλός, ο όμιλος εκτιμά ότι θα επιτύχει μια μέτρια βελτίωση στο υποκείμενο λειτουργικό του περιθώριο φέτος.

Διαβάστε ακόμη:

H Unilever επιταχύνει την αλλαγή ηγεσίας: Νέος CEO ο Hein Schumacher

Gucci: Οριακή αύξηση πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο για την ναυαρχίδα του ομίλου Kering

L’Oréal: Άλμα 13% στις πωλήσεις πρώτου τριμήνου – Προβλέψεις για βελτίωση της απόδοσης στην Κίνα