Περαιτέρω «άνοιγμα» στην πολλά υποσχόμενη αγορά της Κίνας επιχειρεί ο όμιλος FF Group, προχωρώντας στη δημιουργία 50 νέων σημείων πώλησης της αλυσίδας Folli Follie σε μεγάλες πόλεις της χώρας.

Η απόφαση αυτή έρχεται να ενισχύσει την παρουσία του της ελληνικής εταιρείας ειδών πολυτελείας στην κινεζική αγορά, η οποία, τα τελευταία χρόνια, «ευθύνεται» για σημαντικό μέρος των πωλήσεων και της κερδοφορίας της. Είναι ενδεικτικό ότι συνολικά, στο εννεάμηνο του 2017, η περιοχή της Ασίας συνεισέφερε στον όμιλο το 68% των εσόδων του.

Από τα 50 νέα σημεία πώλησης, τα είκοσι θα είναι ιδιόκτητα, ορισμένα εκ των οποίων θα λειτουργήσουν ως flagship stores σε μεγάλες πόλεις όπως στο Πεκίνο, τη Σαγκάη και τη Σεντζέν. Τα υπόλοιπα τριάντα, όπως ανέφερε η Κόνι Λο, επικεφαλής της Folli Follie China σε τοπικά μέσα, θα λειτουργήσουν μέσω franchise. Πολλά από τα καινούργια καταστήματα αναμένεται να αντικαταστήσουν μικρότερης επιφάνειας σημεία πώλησης ή άλλα που βρίσκονται κοντά σε ανακαινισμένα καταστήματα.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών (Axia Ventures) ο συνολικός αριθμός καταστημάτων Folli Follie διεθνώς υπολογίζεται στο επίπεδο των 650 καταστημάτων, από τα οποία περίπου 320 βρίσκονται στην Ασία (εξαιρουμένης της Ιαπωνίας).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Folli Follie: Το νέο multi-brand που έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επιτυχία για την Folli Follie – Άντλησε 150 εκατ. ελβετικά φράγκα μέσω ομολόγου στο Λουξεμβούργο