ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Παράλληλα, επισήμανε την αντίθεση του στην άποψη όσων υποστηρίζουν ότι οι νέες παραγγελίες VLCC αποτελούν κίνηση “παραφροσύνης”. Όπως τόνισε ο κ. Καλογηράτος, στο συνολικό στόλο της συγκεκριμένης κατηγορίας υπάρχουν πολλά πλοία υποψήφια προς διάλυση και ο αριθμός τους θα αυξηθεί με την εισαγωγή των νέων κανονισμών.
“Νομίζω ότι έχουμε μία φανταστική ευκαιρία για την αγορά το 2020”, υποστήριξε ο CEO της CPP. “Παρατηρώντας μάλιστα τις τιμές στα νεότευκτα, συνειδητοποιούμε ότι όταν προχωρήσαμε σε αγορές αυτές κυμαίνονταν στα 80 εκατ. δολ. παρά την άνοδο των τιμών του χάλυβα.
“Ήταν και παραμένει μία πολύ καλή επένδυση. Δείτε για παράδειγμα τη Vitol, η οποία έκανε παραγγελίες στην τιμή των 90 εκατ. δολ. Άρα εμείς κλείσαμε συμφωνία με 10 εκατ. δολ. λιγότερα ανά πλοίο”, πρόσθεσε ο κ. Καλογηράτος.
Ωστόσο, βραχυπρόθεσμα η αγορά των VLCC αντιμετωπίζει δυσκολίες.
Υπενθυμίζεται ότι τα έσοδα της CPP κατά το πρώτο τρίμηνο 2018 ανήλθαν σε 65,5 εκατ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 8,6% σε σχέση με τα 60,3 εκατ. δολ. που εμφάνισε το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν