• Business

    TUI: Αυξημένες κρατήσεις για το καλοκαίρι – Στους κορυφαίους προορισμούς η Ελλάδα

    • Bloomberg
    Sebastian Ebel, CEO της TUI

    Sebastian Ebel, CEO της TUI


    Οι καλοκαιρινές κρατήσεις πλησιάζουν τα προ της πανδημίας επίπεδα επισήμανε η TUI, σημάδι ότι ο ταξιδιωτικός τομέας ανακάμπτει παρά τον υψηλό πληθωρισμό που συμπιέζει τους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών.

    Ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός πράκτορας στον κόσμο δήλωσε ότι ο όγκος των κρατήσεων ήταν στο 96% των επιπέδων του 2019, λόγω της ζήτησης για ταξίδια στην Ισπανία, την Ελλάδα και την Τουρκία. Οι τιμές είναι 26% υψηλότερες από τα προ πανδημίας επίπεδα, ανέφερε η εταιρεία.

    «Η ισχυρή αύξηση των κρατήσεων και τα σημαντικά βελτιωμένα τριμηνιαία στοιχεία υπογραμμίζουν τις προσδοκίες μας: θα είναι ένα δυνατό καλοκαίρι και μια καλή οικονομική χρονιά το 2023 με σημαντικά υψηλότερο λειτουργικό αποτέλεσμα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Sebastian Ebel.

    Η TUI με έδρα το Ανόβερο, έλαβε 4,2 δισεκατομμύρια ευρώ από τα κρατικά προγράμματα διάσωσης το 2020, μετά την κρίση του Covid-19 που έβαλε τέλος στην επί δεκαετίες άνθηση των ταξιδιών. Η εταιρεία τον περασμένο μήνα πραγματοποίησε την τελική αποπληρωμή του πακέτου βοήθειάς της μετά από αύξηση κεφαλαίου ύψους 1,8 δισ. ευρώ.

    Η δίψα των Ευρωπαίων για ταξίδια οδηγεί την ανάκαμψη της TUI. Ενώ οι λογαριασμοί ενέργειας και τροφίμων των νοικοκυριών έχουν αυξηθεί μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν για διακοπές παρά το υψηλότερο κόστος διαμονής και πτήσεων.

    Στο δημοσιονομικό δεύτερο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, η ζημιά της TUI μειώθηκε στα 242,2 εκατομμύρια ευρώ (265,52 εκατομμύρια δολάρια) από 329,9 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση. Οι αναλυτές ανέμεναν ζημιά 228 εκατ. ευρώ.

    Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 3,2 δισ. ευρώ από 2,1 δισ. ευρώ.

    Η εταιρεία είπε ότι είχε εξασφαλίσει 8,3 εκατομμύρια κρατήσεις μέχρι σήμερα για το καλοκαίρι και ότι το 55% του προγράμματος για τη σεζόν είχε πουληθεί, το οποίο η TUI αποκάλεσε «σε γενικές γραμμές» ίδιο με τη σεζόν του 2019.

    Όπως και οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, η TUI επιδιώκει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της καθώς οι υψηλότεροι λογαριασμοί των νοικοκυριών επιβαρύνουν τις καταναλωτικές δαπάνες, ωθώντας τους ανθρώπους προς πακέτα διακοπών που περιλαμβάνουν πτήσεις, διαμονή, μεταφορές με λεωφορείο και φαγητό, βοηθώντας τους έτσι να ελέγχουν το κόστος του ταξιδιού τους.

    Διαβάστε ακόμη:

    TUI: Αύξηση κεφαλαίου 1,8 δισ. ευρώ για να αποπληρώσει τις δημόσιες αρωγές

    TUI: Θετικά στοιχεία για τον τουρισμό – Οι κρατήσεις για το καλοκαίρι επιστρέφουν στα επίπεδα του 2019



    ΣΧΟΛΙΑ