ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο 15%, κατατάσσεται η Κρι Κρι, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε στον Συνεδριακό Χώρο του ΤΕΙ Σερρών, το Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018 και στο οποίο συμμετείχαν συνεργάτες της εταιρείας από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχώς ανοδική πορεία της εταιρείας και στην αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά +19%, επίδοση η οποία κατατάσσει τη μάρκα στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς.
Στην κατάκτηση της θέσης αυτής συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τα 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και το λανσάρισμα νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες Derby, τα Γλυκά της Μαμάς, το Super Spoon, και το παιδικό παγωτό Frozen.
Παράλληλα, παρουσιάστηκαν τα νέα προϊόντα και τα πλάνα επικοινωνίας και προώθησης προς τους καταναλωτές με νέα δυναμικά λανσαρίσματα.
«Το κεντρικό μήνυμα του φετινού Συνεδρίου Παγωτού “Μαζί για την Πρωτιά”, σηματοδοτεί τον πρωταρχικό στόχο της εταιρείας Κρι Κρι που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην ελληνική αγορά παγωτού», ανέφερε μεταξύ άλλων, ο κ. Παναγιώτης Τσινάβος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ο Σκλαβενίτης αλλάζει τα δεδομένα στο λιανεμπόριο–Τι θα καθορίσει την επόμενη μέρα στον κλάδο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΒ Βασιλόπουλος: Οι πρώτες απώλειες λόγω Σκλαβενίτη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανδρουλάκης: Προσπαθούν να μας εμφανίσουν ως δήθεν λαϊκιστές αυτοί που έχουν καταδικάσει τη χώρα στη φθορά- Τι απαντά η κυβέρνηση
- Live: Η ίδρυση του νέου κόμματος του Στέφανου Κασσελάκη – «Αρχή μας η συμμετοχική δημοκρατία»
- Σούπερ μάρκετ: Πότε έρχονται τα εορταστικά καλάθια – Μειώσεις τιμών από 5% έως 24%
- F1 Λας Βέγκας: Ο Ράσελ στην pole!