Για την σταθερά ανοδική πορεία του ΟΤΕ μίλησε στο τελευταίο του call με αναλυτές ο CEO του ομίλου Μιχάλης Τσαμάζ, ενώ στάθηκε στον ανταγωνισμό, τα έργα ICT και το «στοίχημα» για την διείσδυση οπτικών ινών, η οποία αναμένεται να φτάσει σε 1,8 εκατ. σπίτια στο τέλος του έτους.

Παράλληλα ο CEO του ΟΤΕ φάνηκε αισιόδοξος ότι ο διάδοχός του, Κώστας Νεμπής, μαζί με όλη την ομάδα θα συνεχίσουν την αναπτυξιακή του πορεία.

Για την σταθερή ο κ. Τσαμάζ είπε ότι υπάρχει μείωση από τις παραδοσιακές υπηρεσίες αλλά αυτή η μείωση φαίνεται πως αντισταθμίζεται από την ανάπτυξη του FTTH.  «Τα κουπόνια που προωθεί η κυβέρνηση αναμένεται να δώσουν μεγάλη ώθηση στη ζήτηση» είπε. Αυτή τη στιγμή είναι σε δημόσια διαβούλευση. Το αναμένουμε να λανσαριστεί το Q4 2024, οπότε ο αντίκτυπος θα φανεί το Q4 του 2024 και κυρίως το 2025».

Φυσικά, ο πρόεδρος και CEO του ΟΤΕ τοποθετήθηκε σε ερώτηση για τον αυξημένο ανταγωνισμό, λέγοντας ότι όπως φαίνεται η στρατηγική που εφαρμόζει ο ΟΤΕ όλα αυτά τα χρόνια, η οποία έχει στο επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη, φαίνεται πως αποδίδει. Και είναι αυτή που τον κρατά σε θέση οδηγού στον κλάδο.

Ο κ. Τσαμάζ είπε ότι όλα αυτά τα χρόνια, το «μοτίβο» που εφαρμόζουν οι ανταγωνιστές προκειμένου να «χτυπήσουν» τον ΟΤΕ είναι το ίδιο και επαναλαμβάνεται. Ωστόσο θεωρεί ότι έχουν «πάρει το μάθημά τους και έχουν γίνει εξυπνότεροι.»

«Όλα αυτά τα χρόνια η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται. Οι ανταγωνιστές μας προσπαθούν να «χτυπήσουν» στις τιμές, χωρίς να βελτιώνουν πραγματικά την εμπειρία του πελάτη που προσφέρουν. Ωστόσο, συνειδητοποιούν ότι αν δεν βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, τα οφέλη που αποκομίζουν, δεν τους βοηθούν πραγματικά», επεσήμανε.

Το έχουμε δει αυτό να επαναλαμβάνεται τουλάχιστον τα τελευταία 14 χρόνια. Οι ανταγωνιστές εντείνουν τον ανταγωνισμό, προχωρούν σε πολύ επιθετικές κινήσεις και μετά συνειδητοποιούν ότι πρέπει να αλλάξουν στρατηγική. Όμως αυτό που γνωρίζουμε πολύ καλά είναι ότι ακόμα κι αν έχεις τις χαμηλότερες τιμές, είναι πιο σημαντική η συνολική εμπειρία του πελάτη. Έτσι, στην περίπτωσή μας, εστιάζουμε περισσότερο στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, αντί να προχωρήσουμε σε παράλογες προωθητικές κινήσεις.

Οπότε θα έλεγα ότι, αν ήθελα να κάνω μια εικασία για το μέλλον, ότι και πάλι το μάθημα έχει παρθεί και έχουν γίνει πιο έξυπνοι».

@mononews.gr #OTE #business #FTTH #fy #fyp #greece ♬ Promotional – FlyFlyMusic

Η Ρουμανία

Η διοίκηση του ΟΤΕ μίλησε και για το ενδεχόμενο πώλησης της Telekom Romania, με τον κ. Μπάμπη Μαζαράκη να τονίζει ότι δεν υπάρχει ακόμα κάτι νεότερο ενώ είπε ότι θα ανακοινωθεί οποιαδήποτε νεότερη εξέλιξη.

Αναφορικά με την Ρουμανία, ο κ. Τσαμάζ είπε ότι ήταν πάντα μια αγορά που είχε μεγάλο ενδιαφέρον, ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πολύ δύσκολη.

Στη Ρουμανία, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4,1% και διαμορφώθηκαν στα €66,2 εκατ. αντανακλώντας την επίδραση από τη μείωση στα τέλη τερματισμού κινητής τηλεφωνίας, καθώς και προωθητικές ενέργειες προηγούμενων περιόδων με στόχο τη συγκράτηση της πελατειακής βάσης.

ICT, FTTH και τηλεόραση

Ο κ. Τσαμάζ στάθηκε και στα έργα ICT καθώς ο ΟΤΕ αναμένεται να συνεχίσει να επωφελείται από τις θετικές μακροοικονομικές προοπτικές στην Ελλάδα και τη σταδιακή υλοποίηση του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, διασφαλίζοντας συνεχή ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στον τομέα του ICT.

Στην Ελλάδα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,3% στα 812,3 εκατ. ευρώ, χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στην κινητή, τις υπηρεσίες τηλεόρασης, τις υπηρεσίες ευρυζωνικότητας και ιδίως τα έργα ICT.

Τα έσοδα από έργα ICT αυξήθηκαν κατά 56,1% στο τρίμηνο ανακτώντας τη δυναμική τους μετά από μια προσωρινή πτώση το προηγούμενο διάστημα λόγω των εθνικών εκλογών αλλά και της συνεχούς ζήτησης για έργα.

Κατά τη διάρκεια του call ο κ. Τσαμάζ είπε ότι «υπάρχει ανάπτυξη, που οφείλεται στην υλοποίηση έργων. Αυτό θα συνεχιστεί καθώς πολλά από αυτά έχουν και κομμάτι maintenance και το margin είναι περίπου στο 20% από τα έργα ICT.

Ο CEO του ΟΤΕ αναφέρθηκε και στην πώληση των κεραιών του τονίζοντας ότι πάντα εξετάζουμε δυνατότητες και ευκαιρίες που μπορεί να υπάρξουν στην αγορά. «Είναι πολύ πρώιμο να πούμε κάτι για το θέμα».

Ο ΟΤΕ παραμένει προσηλωμένος στις επενδύσεις για τη διείσδυση των οπτικών ινών, με σκοπό να φτάσει περίπου τα 1,8 εκατομμύρια σπίτια και επιχειρήσεις μέχρι το τέλος του 2024.

Αυτό περιλαμβάνει τις μερικώς επιδοτούμενες επενδύσεις σε «Yποδομές Υπερυψηλής Ευρυζωνικότητας Ultra-Fast Broadband» που θα φέρει υπερυψηλές ταχύτητες Internet έως και 1Gbps σε ημιαστικές και αγροτικές περιοχές της χώρας.

Στις 31 Μαρτίου 2024, το δίκτυο FTTH ήταν διαθέσιμο σε 1.375 χιλιάδες σπίτια, με τον ΟΤΕ να παραμένει ο μεγαλύτερος πάροχος δικτύου οπτικών ινών στην Ελλάδα, έχοντας εγκαταστήσει πάνω από το 80% των γραμμών FTTH της χώρας. Η διείσδυση στις υποδομές FTTH του ΟΤΕ αυξήθηκε σε 22%, από 18% ένα χρόνο πριν.

Όσον αφορά την τηλεόραση, το α’ τρίμηνο του 2024, ο ΟΤΕ επέκτεινε περαιτέρω την πελατειακή του βάση στις υπηρεσίες τηλεόρασης, καταγράφοντας αύξηση 6,0% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φτάνοντας τους 688 χιλιάδες συνδρομητές.

Μάλιστα το ίδιο διάστημα, ο ΟΤΕ ανανέωσε για άλλα 3 χρόνια τα τηλεοπτικά δικαιώματα των διοργανώσεων ποδοσφαίρου της UEFA (Champions League, Europa League και Conference League) για τις επόμενες σεζόν 2024-2027.

Διαβάστε επίσης:

Μιχάλης Τσαμάζ (ΟΤΕ): Οι ανταγωνιστές μας έχουν πάρει το μάθημά τους

ΟΤΕ: Σημαντική αύξηση κατά 9,2% στα έσοδα του Ομίλου – Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα Τσαμάζ