Η Travelbook Group προχώρησε στην εξαγορά της ελληνικής startup εταιρείας GuestFlip, μιας εξαιρετικής πλατφόρμας διαχείρισης on-line φήμης και παρουσίας των ξενοδοχείων (Reputation Management Platform).

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση η GuestFlip δίνει στα ξενοδοχεία την δυνατότητα όχι μόνο να παρακολουθούν εύκολα και με πιο αποδοτικό τρόπο τις κριτικές τους από τα διάφορα κανάλια όπως Booking.com, Google TripAdvisor, Expedia και πολλών άλλων, αλλά και να απαντάνε αντίστοιχα εύκολα και γρήγορα κάνοντας χρήση των πολλαπλών επιλογών απαντήσεων, προσωποποιημένων και στοχευμένων πάνω στην διαφορετική κριτική του κάθε πελάτη, οι οποίες δημιουργούνται αυτόματα με χρήση τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence).

Η GuestFlip ιδρύθηκε το 2018 από τον Στράτο Μπότη και τον Άρη Παττακό, την περίοδο που ήταν ακόμα φοιτητές στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, όταν αφενός συνειδητοποιήσαν πόσο σημαντική ήταν η online φήμη για τα ξενοδοχεία και αφετέρου διαπίστωσαν ότι τα μεγαλύτερα brands είχαν ακριβό λογισμικό και εξειδικευμένο προσωπικό για αυτό το σκοπό.

Βάζοντας στόχο να προσφέρουν σε μικρά ξενοδοχεία αλλά και σε μεγάλους ομίλους ένα εργαλείο που θα είναι εύκολο στη χρήση και θα τους επιτρέπει να παρακολουθούν την online φήμη τους χωρίς πολλά χρήματα ή πολύ κόπο, άφησαν τις σπουδές για λίγο στην άκρη και έχτισαν το προϊόν της GuestFlip φέρνοντας τον πρώτο πελάτη το Δεκέμβριο του 2018 και καταφέρνοντας σε λιγότερο από 2 χρόνια να συνεργάζονται με πάνω από 150 ξενοδοχεία και έχοντας ένα προϊόν που ξεχωρίζει ανάμεσα στις υπόλοιπες λύσεις.

Ο οικονομικός αντίκτυπος του Covid-19 δε θα μπορούσε να μην επηρεάσει την εταιρεία, μιας και ο κλάδος χτυπήθηκε δυνατά, αλλά παρά τις δυσκολίες η εταιρία συνέχισε, και πλέον μέσω της στρατηγικής αυτής εξαγοράς στα άμεσα πλάνα GuestFlip είναι να αναπτυχθεί ραγδαία σε παγκόσμια κλίμακα και να συνεχίζει να υπερτερεί και να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη αγορά εξελίσσοντας συνεχώς την πλατφόρμα και εμπλουτίζοντας τη με νέα προϊόντα και δυνατότητες που θα διευκολύνουν το reputation management.

Η Travelbook η οποία για 25 και πλέον χρόνια παρέχει τεχνολογικές λύσεις σε ξενοδοχεία και έχοντας αυτή τη στιγμή συνεργασία με πάνω από 250 καταλύματα παγκοσμίως, γνωρίζοντας τη σημασία της online φήμης των ξενοδοχείων και πόσο αυτή συνδέεται με την αύξηση της πληρότητας και των εσόδων τους έκρινε πως η GuestFlip είναι η καλύτερη επιλογή ανάμεσα σε όλες τις πλατφόρμες online reputation management. Πραγματοποίησε την εξαγορά της πλατφόρμας της GuestFlip και την έκανε κομμάτι της νεοιδρυθείσας GuestFlip Ltd στην Κύπρο.

Σχετικά με την απόφαση της συγκεκριμένης εξαγοράς την περίοδο αυτή που υπάρχουν δύσκολες συγκυρίες για τον ξενοδοχειακό κλάδο σχολιάζει ο CEO του ομίλου Εταιρειών της Travelbook και της νεοσύστατης GuestFlip Ltd κ. Λευτερης Σεργιδης: “Το τρέχον οικονομικό κλίμα στο χώρο του τουρισμού είναι προσωρινό ενώ το μέλλον εξακολουθεί να υπάρχει και η GuestFlip είναι το μέλλον για τη διαχείριση online φήμης στον τουριστικό κλάδο. Η GuestFlip παρέχει ένα μοναδικό προϊόν το οποίο είναι εύκολο στη χρήση και επιτρέπει στο ξενοδοχείο να έχει εικόνα της φήμης του με μια ματιά και να δει πως μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και την διαδικτυακή παρουσία του.”.

«Είμαι ενθουσιασμένος με τη συνεργασία μας με την Travelbook όπου κοινός σκοπός είναι η εξέλιξη του προϊόντος μας ώστε να βοηθήσουμε ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο να βελτιώνουν τη φήμη τους» εξηγεί ο συνιδρυτής της GuestFlip Άρης Παττακός που ορίστηκε CTO της νέας εταιρείας.

Η GuestFlip ξεχωρίζει ως προϊόν και για αυτό τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα και την Κύπρο είχαν αγκαλιάσει την πλατφόρμα εξαρχής. “Η GuestFlip ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλες λύσεις διαχείρισης online φήμης λόγω της ευκολίας χρήσης που επιτρέπει στους χρήστες να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο αναλύοντας αποτελέσματα ενώ παίρνουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται γρήγορα και αποδοτικά.” αναφέρει ο Αλέξανδρος Λοϊζίδης, Operations Director, Mayfair Hotels.

Η νεοσύστατη GuestFlip Ltd έχει ήδη γραφεία αντιπροσώπων σε πολλές χώρες ανάμεσα στις οποίες η Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ και αρκετές χώρες της Αφρικής. Οι συνεργασίες αυτές θα επιταχύνουν την ανάπτυξη της GuestFlip όπου θα βοηθήσει ξενοδοχεία παγκοσμίως να βελτιώνουν την online φήμη τους.