• Business

    Τράπεζες: Η ψηφιακή ανατροπή φέρνει σαρωτικές αλλαγές στον τραπεζικό χάρτη


    Με το πέρασμα του χρόνου και την ανάπτυξη της τεχνολογίας, όλες οι ανθρώπινες δραστηριότητες μεταβάλλονται, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Το ίδιο ισχύει και για τις τράπεζες. Το digital banking είναι πλέον πραγματικότητα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της ιδέας των τραπεζών, όπως παραδοσιακά την γνωρίζαμε.

    Πλέον, τέτοιους λογαριασμούς έχει το 26% του συνολικού πληθυσμού και το 34% του εργαζόμενου πληθυσμού στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι, λοιπόν, φυσικό πως οι συμπεριφορές και οι προτιμήσεις του κόσμου θα επηρεάσουν το μέλλον του τραπεζικού κλάδου, ειδικά τον τρόπο που αλληλεπιδρούν τράπεζες και πελάτες.

    Πολλοί είναι αυτοί που εκμεταλλεύονται την υφιστάμενη κατάσταση, παρέχοντας υπηρεσίες, που βοηθούν τους πελάτες να διαχειριστούν τα χρήματά τους. Όσο περισσότερο αναπτύσσονται τέτοιου είδους τακτικές, τόσο λιγότερες θα είναι οι άμεσες σχέσεις τραπεζών και ανθρώπων.

    Ο John Heggestuen, αναλυτής της BI Intelligence, της υπηρεσίας ερευνών του Business Insider, πραγματοποίησε μια έρευνα, για την καλύτερη απεικόνιση των νέων αυτών δεδομένων. Συγκεκριμένα, συμμετείχαν 1.500 άνθρωποι, ηλικίας 18-34, στου οποίους τέθηκαν διάφορα ερωτήματα, αναφορικά με τις τραπεζικές προτιμήσεις και συμπεριφορές τους. Οι ερωτήσεις ήταν σχετικές με το digital banking και τις συσκευές που χρησιμοποιεί ο κάθε ερωτηθείς, τις ενέργειες που πραγματοποιεί μέσω αυτών, καθώς και τη συχνότητα χρήσης τους.

    Η εν λόγω έρευνα οδήγησε σε μια έκθεση των αποτελεσμάτων με τίτλο “Η ψηφιακή διακοπή της παραδοσιακής τραπεζικής”, η οποία επιχειρεί να προβλέψει το μέλλον των παραδοσιακών τραπεζών, σε έναν κόσμο, που σταδιακά κυριαρχείται από την τεχνολογία.

    digital banking

    Ακολουθούν μερικά από τα συμπεράσματα της έρευνας:

    • Τα τραπεζικά καταστήματα δεν θα έχουν πια αντικείμενο εργασίας. Η μείωση των επισκέψεων σε ένα υποκατάστημα και η αύξηση του κόστους ανά συναλλαγή, θα σημάνουν την κατάρρευση τους.
    • Όσες τράπεζες δεν αντιδράσουν γρήγορα θα χάσουν την επαφή τους με τους πελάτες. Οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο υπηρεσίες digital banking τρίτων. Αυτό διαταράσσει  τις σχέσεις μεταξύ των τραπεζών και των πελατών, με τις τράπεζες να χάνουν πολλές ευκαιρίες. Έτσι, το τραπεζικό σύστημα θα εξαναγκαστεί σε περαιτέρω εμπορευματοποίηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
    • Το χαμηλό λειτουργικό τους κόστος και οι προτιμήσεις των καταναλωτών, καθιστούν τα ΑΤΜ  πιο ελκυστικά από τον γκισέ των τραπεζών. Όμως, καθώς τα μετρητά και οι συναλλαγές με επιταγές φθίνουν, προβλέπεται πως τα ΑΤΜ θα έχουν την ίδια τύχη με τα φυσικά τραπεζικά υποκαταστήματα.
    • Τα smartphones θα γίνουν το κύριο τραπεζικό κανάλι και οι πιο βασικές υπολογιστικές μηχανές, αφού θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν πολλά περισσότερα πράγματα, από τους εργαζόμενους στις τράπεζες. Ο χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση στο smartphone του ανά πάσα ώρα και στιγμή, στο οποίο θα βρίσκονται συγκεντρωμένα όλα τα δεδομένα που χρειάζεται για τις συναλλαγές του. Ως εκ τούτου, οι τράπεζες θα αναγκαστούν να δημιουργήσουν υπηρεσίες, συμβατές με όλα τα κινητά νέας τεχνολογίας.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: 

    http://www.mononews.gr/ilingos-10-dikigorikes-eteries-kali-o-isangeleas-giati-iseprattan-trapezikes-ofiles/59995



    ΣΧΟΛΙΑ