ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγγνώμη ζήτησε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, για το σκάνδαλο με τις “στημένες” δοκιμές ασφάλειας στη θυγατρική Daihatsu και συγκεκριμένα για επτά μοντέλα της εταιρείας. Παράλληλα, σταματά την παραγωγή τριών από αυτών. Όλα αυτά στην ιαπωνική αγορά.
«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη», είπε ο Toyoda σε συνέντευξη Τύπου στο Τόκιο.
Υπενθυμίζεται ότι τον Δεκέμβριο του 2023, το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας πραγματοποίησε έφοδο στα κεντρικά γραφεία της Daihatsu στην Οσάκα, μετά από αποκαλύψεις ότι η αυτοκινητοβιομηχανία χειραγωγούσε τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφαλείας που χρονολογούνται ήδη από το 1989.
Μια έρευνα που ζητήθηκε για την Daihatsu, διαπίστωσε ότι 174 ζητήματα έχουν εντοπιστεί σε 64 μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που πωλούνται με τη μάρκα Toyota.
Σημειώνεται ότι η Toyota πουλά περισσότερα από 10 εκατομμύρια οχήματα σε όλο τον κόσμο.
Ποια 3 μοντέλα σταματούν να παράγονται
Η έρευνα, η οποία αρχικά επικεντρώθηκε γύρω από τις μονάδες ελέγχου αερόσακων, διαπίστωσε ότι αυτοί που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης ήταν διαφορετικοί από αυτούς των αυτοκινήτων που πωλούνταν στο κοινό.
Η Toyota, με έδρα στην κεντρική Ιαπωνία, ανέστειλε την παραγωγή στην Ιαπωνία των Corolla Fielder, Corolla Axio και Yaris Cross.
Η εταιρεία σημείωσε ότι η παράνομη ενέργεια δεν επηρεάζει την ασφάλεια των οχημάτων που βρίσκονται ήδη στους δρόμους, στα οποία περιλαμβάνονται τα οχήματα Corolla subcompact και Lexus.
Ο Toyoda, εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας, επεσήμανε ότι ορισμένοι κανόνες πιστοποίησης μπορεί να είναι υπερβολικά αυστηροί, σημειώνοντας ότι τέτοιες δοκιμές διαφέρουν από χώρα σε χώρα.
Ωστόσο, κατέστησε σαφές ότι δεν συγχωρεί τις παραβάσεις.
«Δεν είμαστε μια τέλεια εταιρεία. Αλλά αν δούμε κάτι λάθος, θα κάνουμε ένα βήμα πίσω και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να το διορθώσουμε», ανέφερε ο Toyoda.
Προβλήματα και σε άλλες εταιρείες
Την ίδια στιγμή, η ιαπωνική ανταγωνίστρια Mazda, ανέφερε επίσης παρόμοιες αντικανονικές δοκιμές πιστοποίησης και διέκοψε την παραγωγή δύο μοντέλων, του Roadster και του Mazda 2.
Ειδικότερα, σημείωσε ότι στις δοκιμές χρησιμοποιήθηκε εσφαλμένο λογισμικό ελέγχου κινητήρα.
Η Mazda, που εδρεύει στη νοτιοδυτική πόλη της Χιροσίμα, αναγνώρισε επίσης παραβιάσεις στις δοκιμές πρόσκρουσης σε τρία μοντέλα που είχαν καταργηθεί.
Επίσης, η Honda Motor με έδρα το Τόκιο ζήτησε επίσης συγγνώμη σήμερα Δευτέρα για ακατάλληλες δοκιμές, όπως αυτές σε επίπεδο θορύβου και ροπής, σε μια σειρά μοντέλων των οποίων οι επηρεαζόμενες παλαιότερες εκδόσεις δεν παράγονται πλέον, όπως τα Accord, Odyssey και Fit.
Διαβάστε επίσης:
Toyota: Προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα ανατρέπουν τα σχέδια για παραγωγή 10 εκατ. οχημάτων
Toyota: Συνεργάτης μετακίνησης της Ελληνικής Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας «Παρίσι 2024»!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΑΔΕ: Εσωτερική έρευνα για τον εμπλεκόμενο υπάλληλο σε κύκλωμα λαθρεμπορίας ποτών διέταξε ο Πιτσιλής
- Διεθνείς αγορές: Αναταραχή από τις προβλέψεις για αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ το 2025
- Ντόναλντ Τραμπ: Διορίζει τον ιδιοκτήτη των Χιούστον Ρόκετς πρεσβευτή των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ιταλία
- Καιρός: Με κρύο, βροχές και χιόνια τα Χριστούγεννα