Η Toyota Motor προωθεί τον Πρόεδρο της Lexus International, Koji Sato, ως αντικαταστάτη του Akio Toyoda στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της κορυφαίας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο 53χρονος θα βοηθήσει την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της ηλεκτροκίνησης και του αυτοματισμού που φέρνουν αναταράξεις στην παγκόσμια αυτοκινήτου.

Ο Toyoda, 66 ετών, είναι εγγονός του ιδρυτή της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, και θα γίνει πρόεδρος από την 1η Απριλίου, ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση την Πέμπτη. Κατείχε τη θέση του CEO από το 2009 και επέβλεψε την άνοδο της εταιρείας στην 1η θέση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο Sato θα ηγηθεί της Toyota την ώρα που η εταιρεία αντιμετωπίζει κριτική για την διάχυση των “στοιχημάτων” της σε διάφορες τεχνολογίες, όπως τα ηλεκτρικά οχήματα που βασίζονται σε μπαταρίες, η υβριδική τεχνολογία, τα αυτοκίνητα με υδρογόνο και τα παλιά οχήματα καύσης.

«Το κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον έχει γίνει πιο ασταθές και με το να γίνει πρόεδρος, ο Akio Toyoda θα μπορεί να έχει μια ευρύτερη άποψη για τη διαχείριση», δήλωσε ο Mitsushige Akino, αναλυτής στην Ichiyoshi Asset Management Co.

«Η ισχυρή ομάδα διαχείρισης θα είναι κάτι καλό για την Toyota. Με τον διορισμό του Sato, στη θέση του CEO, το μήνυμα είναι ότι οι νέοι πρέπει να πάρουν τη σκυτάλη».

Ο Sato διορίστηκε chief branding officer στην Toyota τον Ιανουάριο του 2021, σύμφωνα με τον ιστότοπο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μετά την αποφοίτησή του από το Πανεπιστήμιο Waseda με πτυχίο μηχανολόγου μηχανικού τον Μάρτιο του 1992, εντάχθηκε στην Toyota τον Απρίλιο του ίδιου έτους.

Στις αρχές του 2016, ο Sato ανέλαβε επικεφαλής μηχανικός στην Lexus International Co., και τον Απρίλιο του επόμενου έτους, ανέλαβε επικεφαλής του τμήματος αυτοκινήτων πολυτελείας. Τον Σεπτέμβριο του 2020, ο Sato διορίστηκε επίσης πρόεδρος της Gazoo Racing, της μάρκας μηχανοκίνητου αθλητισμού και επιδόσεων αυτοκινήτων δρόμου της Toyota.

Ο Takeshi Uchiyamada, ο σημερινός πρόεδρος, θα παραιτηθεί και θα παραμείνει στο διοικητικό συμβούλιο, ανέφερε η εταιρεία.

Διαβάστε ακόμη:

Toyota Corolla με υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς!