• Business

    Toyota: Μείωση των πωλήσεων και της παραγωγής

    • Bloomberg

    Akio Toyoda, Πρόεδρος Toyota


    Οι πωλήσεις της Toyota Motor Corp. υποχώρησαν εκ νέου, αφού οι μειώσεις στην Ιαπωνία και την Κίνα έβαλαν τέλος στην βραχύβια ανάκαμψη, ενώ η παραγωγή διαταράχθηκε από εγχώρια σκάνδαλα και ανακλήσεις οχημάτων στο εξωτερικό.

    Η παγκόσμια παραγωγή, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής των θυγατρικών Daihatsu Motor Co. και Hino Motors Ltd, μειώθηκε τον Αύγουστο κατά 12,6% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα σε 808.023 μονάδες, ανακοίνωσε η εταιρεία την Παρασκευή.

    Οι παγκόσμιες πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3,7% σε ετήσια βάση μετά από την αύξηση κατά 0,7% που σημείωσαν τον Ιούλιο.

    Οι πωλήσεις της Toyota μειώθηκαν περισσότερο από 9% στην Ιαπωνία, λόγω των επιπτώσεων από τα πρόσφατα σκάνδαλα που αφορούν παραποιημένες πιστοποιήσεις ασφάλειας οχημάτων, οι οποίες ανάγκασαν αρκετές από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας να αναστείλουν την παραγωγή των επηρεαζόμενων μοντέλων.

    Τα υβριδικά αυτοκίνητά της ήταν πιο δημοφιλή, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα έμεινε στάσιμη, αλλά η παγκόσμια ύφεση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων και ο έντονος ανταγωνισμός στην Κίνα επιβαρύνουν τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου.

    Ενώ ορισμένα μοντέλα, όπως το μίνι βαν Granvia, αποδεικνύονται δημοφιλή στην Κίνα, οι πωλήσεις της Toyota στη χώρα μειώθηκαν κατά 13,5% σε 152.065 μονάδες τον Αύγουστο, ενώ ένας συνεχιζόμενος πόλεμος τιμών με εταιρείες όπως η BYD Co. απειλεί να συμπιέσει περαιτέρω το μερίδιο αγοράς της.

    Τον περασμένο μήνα, μια έκθεση της Nikkei ανέφερε ότι η Toyota είχε μειώσει τον ετήσιο στόχο της για τις πωλήσεις του 2026 από 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, σε 1 εκατομμύριο.

    Η Toyota πούλησε 12.682 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία τον Αύγουστο, ενώ όλα εκτός από 119 από αυτά, πωλήθηκαν εκτός Ιαπωνίας. Εν τω μεταξύ, πούλησε 336.848 υβριδικά εκείνο το μήνα, αύξηση 22% σε σχέση με πέρυσι.

    Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Toyota ενίσχυσε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών που ανακοίνωσε τον Μάιο, προσθέτοντας 200 δισ. γιεν, στα 1,2 τρισεκατομμύρια γιεν (8,3 δισεκατομμύρια δολάρια).

    Τα λειτουργικά κέρδη της αυτοκινητοβιομηχανίας για το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο ήταν 1,31 τρισ. γεν, 17% υψηλότερα από ό,τι ένα χρόνο νωρίτερα.

    Διαβάστε επίσης:

    Διεθνής απήχηση του EKO Acropolis Rally

    F1: Ο Λώσον χαμογελά καλύτερα!



    ΣΧΟΛΙΑ