ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν από μια νέα μονάδα EV που ονομάζεται BEV Factory, η οποία ιδρύθηκε τον Μάιο.
Κατά την παρουσίαση ο Takero Kato, πρόεδρος του BEV Factory, είπε ότι η Toyota στοχεύει σε αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων (620 μίλια) για τα ηλεκτρικά της οχήματα. Το BEV Factory στοχεύει στην παραγωγή περίπου 1,7 εκατομμυρίων οχημάτων μέχρι το 2030, συμπλήρωσε.
Σημειώνεται ότι, το Tesla Model 3 έχει αυτονομία περίπου 430 χιλιόμετρα, ενώ το μοντέλο μεγάλης εμβέλειας περίπου 570 χιλιόμετρα.
Η Toyota έχει στόχο να επιτύχει πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2026 και 3,5 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2030.
Παράλληλα, η εταιρεία αναπτύσσει μια μέθοδο μαζικής παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και στοχεύει να την λανσάρει στην αγορά το 2027 έως το 2028.
Η Toyota είπε ότι θα εξετάσει μια βελτίωση 20% στην αυτονομία οδήγησης για όλες τις νέες μπαταρίες.
Υπό τον προηγούμενο Διευθύνοντα Σύμβουλο Akio Toyoda, η Toyota είχε δεχθεί πυρά για την αργή προσέγγισή της στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αντί να ακολουθήσει την πεποίθηση ότι τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα είναι μια λύση, όχι η λύση, για τον στόχο της εταιρείας να γίνει ουδέτερη από άνθρακα. Αυτή η στρατηγική διατηρήθηκε ακόμη και μέχρι το τέλος του 2022, όταν αποκάλυψε τα νέα υβριδικά μοντέλα Prius.
Ο νέος CEO, Koji Sato, είπε τον Φεβρουάριο, ότι η εταιρεία «θα επιταχύνει την ανάπτυξη των BEV με διαφορετική προσέγγιση από πριν», ανέφερε η Nikkei.
Διαβάστε ακόμη:
Toyota: Αύξηση 4,9% στις πωλήσεις τον Απρίλιο
Toyota: Προχωρά στη μεγαλύτερη αύξηση μισθών της 20ετίας
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν