ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Toyota Kirloskar Motor και η Toyota Kirloskar Auto Parts υπέγραψαν μνημόνιο με τη νότια πολιτεία της Καρνατάκα για να επενδύσουν 41 δισεκατομμύρια ρουπίες, ανέφερε ο όμιλος. Το υπόλοιπο ποσό θα προέλθει από την Toyota Industries Engine India.
Η Toyota ευθυγραμμίζει τους δικούς της πράσινους στόχους με τις φιλοδοξίες της Ινδίας να γίνει κατασκευαστικός κόμβος, αν και η μετάβαση σε καθαρές μεταφορές στη χώρα της Νότιας Ασίας είναι πιο αργή συγκριτικά με άλλες χώρες όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ. Οι ακριβές τιμές, η έλλειψη επιλογών σε ηλεκτρικά μοντέλα και η ανεπάρκεια σταθμών φόρτισης καθιστούν αργή την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων στην Ινδία.
«Από πλευράς απασχόλησης, εξετάζουμε περίπου 3.500 νέες θέσεις εργασίας», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της Toyota Kirloskar, Vikram Gulati στο Press Trust of India. «Καθώς αναπτύσσεται το σύστημα της εφοδιαστικής αλυσίδας, αναμένουμε πολύ περισσότερες θέσεις αργότερα».
Οι ινδικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έσοδα 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων από ηλεκτρικά οχήματα από τώρα έως το οικονομικό έτος 2026, σύμφωνα με την πρόβλεψη της Crisil. Μέχρι το 2040, το 53% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην Ινδία θα είναι ηλεκτρικά, σε σύγκριση με το 77% στην Κίνα, σύμφωνα με το BloombergNEF.
Διαβάστε ακόμη:
Πως κυμάνθηκε η αγορά αυτοκινήτου στα 2 χρόνια πανδημίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη