ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η παραγωγή μπαταριών αναμένεται να ξεκινήσει μεταξύ 2024 και 2026, ανέφερε σε δήλωση την Τετάρτη η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.
«Αυτή η επένδυση έχει ως στόχο να δώσει τη δυνατότητα στην Toyota να ανταποκρίνεται με ευελιξία στις ανάγκες των διαφόρων πελατών της σε όλες τις χώρες και τις περιοχές, προσφέροντας πολλαπλούς κινητήρες και παρέχοντας όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές», δήλωσε η εταιρεία.
Αν και η Toyota βλέπει τα υβριδικά και τα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου υδρογόνου ως μέρος ενός πράσινου μέλλοντος, έχει επισπεύσει την προσπάθεια της να κάνει ηλεκτρικά τα περισσότερα αυτοκίνητα της γκάμας της τους τελευταίους μήνες. Τον Δεκέμβριο, δεσμεύτηκε ότι θα είναι έτοιμη να πουλάει μόνο αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών στην Ευρώπη έως το 2035, ευθυγραμμιζόμενη με τα μέτρα της πράσινης συμφωνίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης που προτάθηκαν νωρίτερα το 2021.
Με τη νέα επένδυση, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τη συνολική παραγωγική της ικανότητα μπαταριών στην Ιαπωνία και τις ΗΠΑ έως και 40 GWh. Στην Ιαπωνία, περίπου 400 δισεκατομμύρια γιεν θα επενδυθούν στο εργοστάσιο Himeji της Prime Planet Energy & Solutions Co. και σε εργοστάσια και ακίνητα της Toyota, ενώ στις ΗΠΑ, 325 δισεκατομμύρια γιεν θα διατεθούν σε εργοστάσιο στη Βόρεια Καρολίνα.
«Η Toyota πιστεύει ότι υπάρχουν περισσότερες από μία επιλογές για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα», δήλωσε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία την Τετάρτη. «Πιστεύει επίσης ότι τα μέσα για τη μείωση των εκπομπών CO2 όσο το δυνατόν περισσότερο και όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ποικίλλουν σημαντικά ανάλογα με τη χώρα και την περιοχή».
Διαβάστε ακόμη:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τι ζητάει ο Μασκ για να δουλέψεις στο υπουργείο κυβερνητικής αποτελεσματικότητας
- Αντίστροφη μέτρηση για την αξιολόγηση της Fitch – Περιορισμένες προσδοκίες για αναβάθμιση – Αποκαλυπτήρια στις 22 Νοεμβρίου
- Prem Watsa: Τα χρυσά μερίσματα των €400 εκατ. από την επένδυση στη Eurolife
- Metlen: Ανοίγει ο δρόμος των επιχορηγήσεων για την επένδυση βωξίτη-γάλλιου-αλουμίνας ως Εμβληματική Επένδυση