Αναλυτικότερα, η Toyota αναδείχθηκε στη κρυφή των επιβατικών με 10.268 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 12,7% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 923 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,5% της αγοράς.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς κ. Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς, δήλωσε «Υποδεχόμαστε το 2021 με αισιοδοξία, δημιουργική διάθεση για περαιτέρω εξέλιξη και ευχές για Υγεία και Πρόοδο. Η πορεία της αγοράς τη νέα χρονιά, πιθανόν να μην υστερήσει σε δυσκολίες, όμως η Toyota απέδειξε τη χρονιά που μας πέρασε ότι έχει τις βάσεις και τις ικανότητες να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις, πετυχαίνοντας άλλη μια πρωτιά. Bασιζόμενοι στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της Toyota, στόχος μας είναι να ικανοποιούμε όλες τις ανάγκες των αγοραστών μας και για αυτό ακριβώς το λόγο αποτελούμε την πιο εξηλεκτρισμένη μάρκα στον κόσμο, αλλά και στη χώρα μας, με ισχυρή και υψηλών επιδόσεων πλήρη γκάμα.
Σχεδόν 8 στους 10 οδηγούς Toyota εμπιστεύονται ήδη την 4η γενιά Hybrid Electric, ενώ σταδιακά, πάντα έχοντας ως βάση την ισχυρή τεχνογνωσία και εμπειρία της μάρκας πάνω από 20 έτη, η γκάμα θα εμπλουτίζεται με τεχνολογίες και μοντέλα σε νέες κατηγορίες, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας ισχυρότατο Value For Money και ανεπανάληπτη εμπειρία σε όλη τη διάρκεια του «ταξιδιού» του μαζί μας.
Είμαστε δε ιδιαίτερα περήφανοι, που εδώ και πάνω από 20 έτη πρωτοπορούμε στην μείωση των βλαβερών συνεπειών παγκοσμίως, με χαμηλές εκπομπές ρύπων στα προϊόντα μας, εξασφαλίζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τον άνθρωπο και το περιβάλλον και ανυπομονούμε για το ταξίδι της μάρκας Beyond Zero».
Συνολικά φέτος η αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, σημείωσε μείωση κατά 28% σε σύγκριση με το 2019. Αντίστοιχα οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων ανήλθαν στις 87.875 το 2020, ενώ το 2019 είχαν ταξινομηθεί 122.081 αυτοκίνητα.
Παρ’ όλες τις αντιξοότητες κατά την περίοδο της πανδημίας, η Toyota Ελλάς και το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της, κατάφεραν να πετύχουν μερίδιο μάρκας της τάξεως του 12,7%, διατηρώντας έτσι για ακόμα μια φορά την ηγετική θέση στο χώρο, σημειώνοντας συνολική αύξηση του μεριδίου κατά 1,4 μονάδες σε σχέση με το 2019.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην κυριαρχία της Toyota, έπαιξε το γεγονός ότι κατάφερε να κατακτήσει τις κορυφαίες θέσεις, σε όλες τις κατηγορίες! Έχοντας σαν όπλα της, την ισχυρή πελατοκεντρική της φιλοσοφία, τα αξιόπιστα προϊόντα, την κορυφαία τεχνολογία και το αδιαπραγμάτευτα ισχυρότατο value for money, ξεχώρισε από τις υπόλοιπες μάρκες και κέρδισε για άλλη μία χρονιά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ως η κορυφαία επιλογή στην επιλογή αυτοκινήτου.
Πιο συγκεκριμένα, παρακάτω αναφέρονται τα μοντέλα της Toyota που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους:
Το Aygo με 1.752 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 22,8% στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις)
Το Yaris με 4.581 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 20,5% στην κατηγορια Β (1η θέση σε πωλήσεις)
Το Corolla με 1.793 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C (1η θέση σε πωλήσεις)
Επιπρόσθετα, το νέο μοντέλο της μάρκας, C-HR, συνεχίζει να προσδίδει μια ισχυρή, νέα παρουσία στην αναπτυσσόμενη κατηγορία C SUV με 1.917 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 2η θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία του.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ήταν μια σημαντική χρονιά για τα υβριδικά, καθώς η Ελλάδα παρουσίασε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ της τάξεως του 90,5%. Η αύξηση στη ζήτηση υβριδικών αποτελεί και ένα από τα πιο βασικά στοιχεία που επηρεάζει τη συνολική απόδοση της μάρκας, με την Toyota να βρίσκεται στη τρίτη θέση με τις καλύτερες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων συνολικά στην Ευρώπη.
Σε αυτή την πρωτοφανή περίοδο της πανδημίας η Toyota κατάφερε και παρέμεινε ανθεκτική σε ένα δυσμενές και μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ενώ προσαρμόστηκε άμεσα στις νέες εξελισσόμενες ανάγκες, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους πελάτες της. Στην Toyota Ελλάς θέτουμε ως απόλυτη προτεραιότητα την προστασία και τη διασφάλιση της υγείας των υπαλλήλων και των πελατών, ενώ μέσα από την φιλοσοφία και τις αξίες μας, αναδεικνύουμε ακόμα πιο δυναμικά, την άμεση και ποιοτική ικανοποίηση των πελατών μας.
Κατά τη διάρκεια του lockdown, η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ, διατήρησε σε πλήρη λειτουργία όλες τις δραστηριότητες, λαμβάνοντας ήδη προληπτικά από το τέλος Φεβρουαρίου όλα τα μέτρα προφύλαξης και προστασίας της υγείας του προσωπικού και των πελατών.
Πιο συγκεκριμένα προχώρησε στις παρακάτω ενέργειες:
– Εφαρμογή τηλεργασίας σε ποσοστό άνω του 80%
– Σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση των αυτοκινήτων
– Τήρηση των μέτρων προστασίας όπως αυτά καθορίστηκαν από την Πολιτεία, όπως χρήση μάσκας, κατάλληλες αποστάσεις κλπ.
Παράλληλα πρώτοι στην αγορά και απαντώντας δυναμικά στις προκλήσεις της πανδημίας, δημιούργησε ένα πλήρως ψηφιακό κανάλι, όπου εντελώς ανέπαφα ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να θέσει την παραγγελία του και να μπορεί να παραλάβει το αυτοκίνητο της επιλογής του, χωρίς να είναι απαραίτητη η επίσκεψη του στην έκθεση.
Παρόλο που τα νέα δεδομένα απαιτούσαν αποστάσεις για την ασφάλεια όλων, η Toyota κατάφερε να τις υπερνικήσει και να έρθει ακόμα πιο «κοντά» στο πελάτη, με απόλυτη ασφάλεια και την κατάλληλη τεχνολογία για να το υποστηρίξει! Η εξαιρετική ικανοποίηση των πελατών στις νέες τους ανάγκες και η ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία τους, αποτελεί τη βασική προτεραιότητα της Toyota και για το 2021.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές