Η Toyota Motor αύξησε την πρόβλεψή της για τα λειτουργικά της κέρδη κατά 50%, αφού κατέγραψε τριμηνιαία κέρδη ρεκόρ, χάρη στο ασθενέστερο γιεν που ενισχύει τα έσοδα που επιστρέφουν στην χώρα, λόγω της ισχυρής παγκόσμιας ζήτησης οχημάτων.

Η μετοχή σημείωσε άνοδο 4,7% την Τετάρτη, μετά την ανακοίνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας να επαναγοράσει ίδιες μετοχές ύψους έως και 100 δισ. γιεν (660 εκατομμύρια δολάρια).

Τα λειτουργικά κέρδη εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα 4,5 τρισεκατομμύρια γιεν για το οικονομικό έτος έως τον Μάρτιο, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για 3 τρισεκατομμύρια γιεν, ανέφερε η εταιρεία.

Ο όμιλος Toyota σημείωσε ρεκόρ καθώς πούλησε 5,6 εκατομμύρια οχήματα το διάστημα Απριλίου-Σεπτεμβρίου, και βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου των 11,4 εκατομμυρίων μονάδων για το οικονομικό έτος, παραμένοντας ο Νο. 1 κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ζήτηση για τα υβριδικά και με καύσιμα αυτοκίνητα συνεχίζεται, παρά το γεγονός ότι η κινεζική BYD Co., η Tesla και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες  πρωτοστατούν στη στροφή προς τα ηλεκτρικά.

«Είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, πολύ μεγαλύτερο από ό,τι περιμέναμε», δήλωσε ο Christopher Richter, ανώτερος αναλυτής στην CLSA Securities Japan, σχετικά με τις υψηλότερες προοπτικές της Toyota.

«Βρισκόμαστε σε ανάκαμψη στην αγορά αυτοκινήτων μετά από τρία χρόνια πανδημίας και έλλειψης τσιπ», πρόσθεσε.

Για τους τρεις μήνες έως τον Σεπτέμβριο, τα κέρδη σημείωσαν ρεκόρ, στα 1,44 τρισεκατομμύρια γιεν, υπερβαίνοντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 1,1 τρισεκατομμύρια γιεν.

Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 24% στα 11,4 τρισ. γιεν.

Οι μετοχές της Toyota αυξήθηκαν κατά 50% φέτος, σημειώνοντας την πέμπτη καλύτερη απόδοση στον δείκτη Bloomberg Intelligence των παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η Toyota μείωσε τον στόχο πωλήσεων EV (ηλεκτρικών οχημάτων) για το τρέχον οικονομικό έτος στις 123.000 μονάδες από 202.000 μονάδες. Πούλησε 58.984 το πρώτο εξάμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, κυρίως εκτός Ιαπωνίας.

Ωστόσο, έχει εντείνει τις προσπάθειες για τον τομέα ηλεκτρικών οχημάτων, δηλώνοντας την Τρίτη ότι επενδύει άλλα 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε ένα εργοστάσιο στη Βόρεια Καρολίνα που θα κατασκευάζει μπαταρίες για πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα.

Διαβάστε ακόμη:

Βασίλης Κάτσος (VNK Capital): Η χώρα παίρνει πίσω τα ασημικά που έχασε τα προηγούμενα χρόνια

Αυξάνει τις επενδύσεις στα 600 εκατομμύρια η HIG Capital

Νέα «μάχη» Σταϊκούρα – εργολάβων για τα δημόσια έργα