Η Montblanc, η γνωστή εταιρία πολυτελούς γραφικής ύλης, που πριν από δύο δεκαετίες εισήλθε και στην κατασκευή ελβετικών ρολογιών, προχώρησε στη διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της, με τη δημιουργία σπορ μοντέλων ρολογιών των οποίων οι τιμές κυμαίνονται κοντά στα επίπεδα των αντίστοιχων της Rolex Group και της Breitling AG. H γνωστή μάρκα, που ανήκει στον όμιλο ειδών πολυτελείας Richemont με έδρα τη Γενεύη, λανσάρει στην αγορά μία σειρά αθλητικών ρολογιών Timewalker, με θέμα -για τη φετινή χρονιά- την αναρρίχηση στο βουνό, μετά την περυσινή συλλογή που ήταν βασισμένη σε αγώνες δρόμου.  Η Montblanc, η οποία είναι ήδη ισχυρή στην κατηγορία τιμών 2.000 έως 4.000 ευρώ (2.400 έως 4.800 δολ.), εστιάζει τώρα στην γκάμα των προϊόντων από 4.000 έως 6.000 ευρώ, σύμφωνα με τον Davide Cerrato, γενικό διευθυντή του τομέα ρολογιών.

Τα ρολόγια σε αυτό το εύρος τιμών, γίνονται ολοένα και πιο ανταγωνιστικά, καθώς οι ωρολογοποιίες προσπαθούν να προσελκύσουν αγοραστές παρέχοντας ολοένα και καλύτερη αξία, δήλωσε ο Cerrato. Η ζήτηση για εξαιρετικά υψηλής ποιότητας ρολόγια έχει περιοριστεί την τελευταία πενταετία, καθώς η Κίνα, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως για τα ελβετικά ρολόγια, πραγματοποίησε μια εκστρατεία κατά της διαφθοράς και του λαθρεμπορίου, με αποτέλεσμα να μειωθεί το ενδιαφέρον. Πολλές μάρκες έχουν μειώσει τις τιμές μέχρι και κατά 30%, γεγονός που σημαίνει ότι περισσότεροι παραγωγοί πλέον ανταγωνίζονται σε χαμηλότερα επίπεδα, δήλωσε ο Cerrato.

Η Montblanc έχει επίσης επεκταθεί στην αγορά των 20.000 ευρώ και άνω, με ρολόγια που κατασκευάζονται στο Villeret της Ελβετίας, από την Fabrique D’Horlogerie Minerva SA., ενός  παραγωγού με ιστορία 160 χρόνων, που αγόρασε η Richemont το 2006. Τέτοια κομμάτια περιλαμβάνουν χρονογράφους που πωλούνται έναντι 25.000 έως 30.000 ευρώ, δηλαδή ένα κλάσμα των τιμών των αντίστοιχων ρολογιών που κατασκευάζουν η Patek Philippe SA και η A. Lange & Soehne της Richemont.

Ο Cerrato δήλωσε ότι το εύρος τιμών από 6.000 έως 20.000 ευρώ είναι ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα, επειδή σε αυτό στοχεύουν οι περισσότεροι ελβετοί ωρολογοποιοί.

Η είσοδος στην αγορά αθλητικών ρολογιών μπορεί επίσης να δώσει στην Montblanc ένα λόγο να επεκταθεί στην Αμερική, όπου βρίσκεται περίπου το 80% της συγκεκριμένης αγοράς επισημαίνει το στέλεχος της εταιρίας.

Η Montblanc είναι μια από τις μάρκες που παρουσιάζουν τα προϊόντα τους αυτήν την εβδομάδα στο Salon International de la Haute Horlogerie, το ετήσιο φεστιβάλ ρολογιών υψηλής τεχνολογίας στη Γενεύη.

Montblanc-TimeWalker-Chronograph-UTC-SIHH-2017-8
Montblanc-TimeWalker-Chronograph-1000-Limited-Edition-13
Montblanc-Timewalker-Extreme-7
Montblanc-TimeWalker-Chronograph-Automatic-SIHH-2017-9

 

Montblanc-TimeWalker-Date-Automatic-SIHH-2017-aBlogtoWatch-2
SIHH-2017-Flash-Report-Montblanc-TimeWalker-collection-01
Montblanc-TimeWalker-Chronograph-1000-Limited-Edition-18-
Montblanc-Timewalker-Rally-Timer-100-aBlogtoWatch-15
Montblanc-Timewalker-Chronograph-Rally-Timer-Counter-Limited-Edition-100_wrist_8655
montblanc-timewalker-utc-ceramic-automatic-watch-review-116101-wrist-shot