ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, εναρμονισμένη με τις εξελίξεις της νέας, ψηφιακής εποχής και με τον σύγχρονο τρόπο ζωής των πελατών της και με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος, προχώρησε στην κατάργηση της έντυπης έκδοσης του φυλλαδίου προσφορών της, το οποίο, πλέον, διατίθεται αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή.
To ηλεκτρονικό φυλλάδιο της ΑΒ είναι απόλυτα φιλικό προς το περιβάλλον, καθώς δεν απαιτεί την εκτύπωση σημαντικών ποσοτήτων χαρτιού. Παράλληλα, προσφέρει στους πελάτες μεγαλύτερη ευελιξία και χρηστικότητα, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ενημερώνονται άμεσα, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν, για τις τιμές και τις προσφορές που τους ενδιαφέρουν. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το βρουν είτε στο site της εταιρείας ή να σκανάρουν το QR Code μέσα στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να υλοποιεί το στρατηγικό της πλάνο, να εξελίσσεται και να βελτιώνει τις υποδομές και τις υπηρεσίες που προσφέρει, έχοντας πάντα στόχο τη διασφάλιση της καλύτερης ποικιλίας, ποιότητας και εξυπηρέτησης στον καταναλωτή, καθώς και την προστασία του πλανήτη ώστε να είναι βιώσιμος για τις γενιές που έρχονται.
ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.
Διαβάστε επίσης:
NBG Securities: Ισχυρά αποτελέσματα για τις τράπεζες στο γ’ τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα