Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

To efood δημιουργεί τη νέα συνδρομητική υπηρεσία efood pro για απεριόριστο delivery με μηδενική χρέωση

Παμίνος Κυρκίνης, Συνιδρυτής και CEO της efood

Παμίνος Κυρκίνης, Συνιδρυτής και CEO της efood

Τo efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, δημιούργησε τη νέα συνδρομητική υπηρεσία efood pro, με την οποία οι χρήστες του απολαμβάνουν delivery με μηδενική χρέωση, από επιλεγμένα delivered by efood καταστήματα που βρίσκονται σε απόσταση ακτίνας 4 χιλιομέτρων.

Η υπηρεσία efood pro, απευθύνεται στους καθημερινούς χρήστες του efood, οι οποίοι αποκτούν τη δυνατότητα, με κόστος 3.99€ / μήνα, να λαμβάνουν χωρίς χρέωση, τις παραδόσεις προϊόντων που παραγγέλθηκαν μέσω της υπηρεσίας delivered by efood, από έναν μεγάλο αριθμό επιλεγμένων εστιατορίων και καταστημάτων.

Η νέα υπηρεσία δημιουργήθηκε, έτσι ώστε οι καταναλωτές που πραγματοποιούν ένα σημαντικό αριθμό παραγγελιών ανά μήνα, να μπορούν, με το κόστος συνδρομής του efood pro, να απολαμβάνουν την παραλαβή των προϊόντων τους, χωρίς το κόστος διανομής, που επιβαρύνει τις παραγγελίες μέσω της υπηρεσίας delivered by efood, ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση.

Με την εισαγωγή της υπηρεσίας efood pro, το efood στοχεύει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την εμπειρία των χρηστών του, προσφέροντάς τους μεγαλύτερη ευελιξία και εξοικονόμηση κόστους στις καθημερινές τους παραγγελίες.

Σε πρώτη φάση, το efood pro, είναι διαθέσιμο σε συγκεκριμένο αριθμό χρηστών στην Αθήνα, ενώ καλύπτει γεωγραφικά το μεγαλύτερο ποσοστό της Θεσσαλονίκης. Τους επόμενους μήνες, η νέα υπηρεσία θα καλύψει προοδευτικά το σύνολο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καθώς και όλες τις περιοχές της Ελλάδας, έτσι ώστε όλοι οι χρήστες να επωφεληθούν από τη δωρεάν παραλαβή των προϊόντων τους, χωρίς περιορισμό στο αριθμό των παραγγελιών τους.

Οι χρήστες του efood μπορούν να δοκιμάσουν την υπηρεσία, δωρεάν, για τις πρώτες 30 ημέρες, έτσι ώστε να δουν τις δυνατότητές της.

Διαβάστε επίσης:

Morgan Stanley για Mytilineos: Η σημασία του rebranding σε «Metlen»

Εσύ πού θα βγεις αυτόν τον μήνα; Βρες τις πιο μοναδικές προτάσεις στα Public

O Στέφανος Κασσελάκης στα Ποσειδώνια 2024