Πολυτελή πάρτι, πασίγνωστοι και πάμπλουτοι καλεσμένοι, menu για «γερά» πορτοφόλια και… χλιδή, συνθέτουν το μαγευτικό σκηνικό στο διάσημο beach bar της Μυκόνου που ακούει στο όνομα «Nammos», αποτελώντας στο εξωτερικό, συνώνυμο με τη διασκέδαση και τα ξεχωριστά parties.

Πίσω από τους ήχους πασίγνωστων dj’s παγκοσμίου φήμης, αλλά και διάσημων  καλλιτεχνών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι χιλιάδες επισκέπτες που κατακλύζουν κάθε καλοκαίρι το νησί των Ανέμων, πλήρωναν τεράστιους λογαριασμούς, χωρίς να γνωρίζουν πως μεγάλα ποσά φόρων δεν κατέληγαν στο ελληνικό κράτος.

1

Δείτε το βίντεο στο TikTok του mononews.gr:

@mononews.gr #nammos #nammosmykonos #nammosvillage #mykonos #luxuryparties #parties #lifestyle #taxevasion #greekislands #greece #news #fy #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος – mononews.gr

 

Η έφοδος της ΑΑΔΕ

Οι «ράμπο» της εφορίας δεν ζαλίστηκαν από το άφθονο αλκοόλ που ρέει στο beach bar, ούτε από τον ήλιο και τις αιθέριες παρουσίες που συχνάζουν εκεί. Ανακάλυψαν εκτεταμένες φορολογικές παραβάσεις της εταιρείας που διαχειρίζεται το «Nammos» και επέβαλαν βαριά πρόστιμα.

Ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε μέσω της βοήθεια ειδικού λογισμικού, το οποίο αποκάλυψε πως η εταιρεία δεν απέδωσε ΦΠΑ, Φόρο Μισθωτών Υπηρεσιών, χαρτόσημα και φόρο εισοδήματος. Μόνο για την περίοδο 2018- 19 το ύψος της φοροδιαφυγής ξεπερνά τα 1,55 εκατ ευρώ, ενώ μαζί με τα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις το τελικό ποσό ξεπερνά τα 3 εκατ ευρώ. Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα ανήλθαν στο ποσό των 781.264,91 ευρώ, ενώ οι προσαυξήσεις έφτασαν τις 775.639,80 ευρώ.

Μόνο ο φόρος εισοδήματος υπερβαίνει τα 870.000 ευρώ και ο φόρος μισθωτών υπηρεσιών που δεν καταβλήθηκε τα 150.000 ευρώ.

Ο έλεγχος αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες οικονομικές χρήσεις, για να διαπιστωθεί αν η φοροδιαφυγή αφορά και πέραν της περιόδου 2018- 19. Σε αυτή τη χρήση εμφάνισε τζίρο 15,8 εκατ. και καθαρά κέρδη 1,1, εκατ., έναντι κύκλου εργασιών 22,5 εκατ. και καθαρών κερδών 2,7 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Οι σαμπάνιες Armand De Brignac Midas και η αλλαγή εταιρείας

Η Nammos World ΙΚΕ συστήθηκε το 2020 από τους Ζαννή Φραντζέσκο και Σάμι Ιμπραήμ -τους δύο από τους αρχικούς τρεις ιδρυτές του θρυλικού beach bar της Μυκόνου, καθώς ο Κωνσταντής Κουσαθανάς, έχει αποχωρήσει εδώ και αρκετό καιρό. Προηγουμένως, πίσω από το Nammos βρισκόταν η εταιρεία Nammos Restaurant By The Sea που μετονομάστηκε σε ZS Estiasis Α.Ε., ίσως από τα αρχικά των ονομάτων των δύο ιδρυτών.

Το Nammos, όμως δεν είναι μόνο τα χλιδάτα πάρτι και οι ξέφρενες συναυλίες, αλλά διαθέτει μια ευρεία «γκάμα» υπηρεσιών: από το εμπορικό κέντρο Nammos Village, με δεκάδες πασίγνωστα και πολυτελή brands (Dior, Cartier, Dolce Gabbana, Fendi, Armani, Gucci κ.ά.), οι καμπάνες των 5.000 ευρώ ημερησίως, με τζακούζι και προσωπικό μπάτλερ, έως και το «Nammos Spa».

Η «πλούσια» δραστηριότητα υπηρεσιών φέρνει κάθε χρόνο βαθύπλουτους γόνους οικογενειών, επιχειρηματίες και celebrities που δεν διστάζουν να ανοίξουν μια 30λιτρη σαμπάνια Armand De Brignac Midas αξίας άνω των 120.000 ευρώ.

Πρόσφατα εισήλθε ως Μέτοχος η “ADMO One Holding Limited” που εδρεύει στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Οι δραστηριότητες με την επωνυμία «Nammos» έχουν επεκταθεί πολύ πέρα από τις Κυκλάδες και τα ελληνικά σύνορα, σε Ντουμπάι, Κάννες, Λεμεσό και αναμένονται και νέες επενδύσεις σε άλλα μέρη του κόσμου, κάτω από την “ομπρέλα” της εταιρείας “Nammos World”. Σε αυτή, η ADMO κατέχει το 44,42% της Nammos World, ενώ από 27,79% κατέχουν η Sami Investment του Σάμι Ιμπραήμ και η Zannis Frantzeskos Investment του Ζαννή Φραντζέσκου.

Ζαννής Φραντζέσκος Nammos
Ζαννής Φραντζέσκος, επιχειρηματίας

Η ZS Estiasis ΑΕ

Μια απλή αναζήτηση στο εμπορικό επιμελητήριο Κυκλάδων θα διαπιστώσει κανείς, το εύρος των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Από επιχείριση εστίασης, έως εκμίσθωση ομπρελών, υπηρεσίες solarium και make up, γυμναστήριο και ξενοδοχεία.

Συγκρεκριμένα, σκοπός της είναι:

α) Η εκμετάλλευση αναψυκτηρίου, καφενείου, ζαχαροπλαστείου, ψαροταβέρνας, ουζερί, σνακ μπαρ, εστιατορίου, η εκμίσθωση ομπρελλών και ξαπλωστρών προς της προσόψεως του καταστήματος της επιχειρήσεως προς τρίτους.

β) Η δημιουργία μπουτίκ με είδη ρουχισμού και υπόδυσης, γυναικεία αξεσουάρ, είδη θαλάσσης (μαγιό, παιχνίδια, αντηλιακά κλπ).

γ) Η εκμετάλλευση θαλασσίων επαγγελματικών σκαφών και οι θαλάσσιες περιηγήσεις στη Νήσο Μύκονο, καθώς και η πώληση προς τρίτους τσιγάρων και πάσης φύσεως ειδών καπνού και ειδών καπνιστού.

δ) Η πάσης φύσεως ενασχόληση και παροχή υπηρεσιών σχετικών με τον τουρισμό, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, η ανάπτυξη, εκμετάλλευση και λειτουργία καταστημάτων εμπορίας τουριστικών ειδών και η λειτουργία και εκμετάλλευση τουριστικών μονάδων.

ε) Η ανάπτυξη, συντήρηση, λειτουργία και εκμετάλλευση πάσης φύσεως ξενοδοχειακών μονάδων.

στ) Η ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση κομμωτηρίων δια της παροχής υπηρεσιών – ενδεικτικώς και όχι περιοριστικώς αναφερομένων – κοπής, βαφής, χτενίσματος και επιμήκυνσης μαλλιών, όπως και η ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση κέντρων αισθητικής και ομορφιάς συναφών, μεταξύ άλλων, της παροχής υπηρεσιών περιποίησης χεριών και ποδιών καθώς και των ονύχων αυτών, υπηρεσιών μακιγιάζ (make ? up), υπηρεσιών αισθητικής προσώπου και σώματος, υπηρεσιών μασάζ, υδρομασάζ, αποτρίχωσης και τεχνητού μαυρίσματος της επιδερμίδας (solarium) καθώς και η εμπορία, εισαγωγή και εξαγωγή παντός συναφούς είδους κομμωτηρίων και καλλυντικών προϊόντων.

ζ) Η ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση γυμναστηρίων και κέντρων φυσιοθεραπείας καθώς και η εμπορία, εισαγωγή και εξαγωγή όλων των σχετικών αθλητικών ειδών και αξεσουάρ, συμπληρωμάτων διατροφής και λοιπών συναφών.

η) Η λειτουργία και ανάπτυξη όλων των ανωτέρω δραστηριοτήτων δια μέσου του συστήματος της δικαιόχρησης (Franchise) ως «franchisee».

Διαβάστε επίσης