ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπάρχει ακόμα ζωή τελικά στην αγορά scrap, όπως αποδεικνύει η πώληση του παλαιότερου VLCC στον στόλο της ελληνικής ναυτιλιακής Altomare προς διάλυση.
Σύμφωνα με ναυλομεσίτες στο Λονδίνο, το πλοίο Ruby IV (χωρητικότητας 281.000 dwt, κατασκευής 2000) πωλήθηκε “ως έχει” στο Κολόμπο της Σρι Λάνκα έναντι 425 δολαρίων ανά ldt, που μεταφράζεται σε σχεδόν 16,4 εκατ. δολάρια για την ελληνική εταιρεία.
Η κίνηση αυτή ήρθε να αναζωογονήσει την αγορά των διαλύσεων, που τις τελευταίες εβδομάδες είναι τόσο υποτονική, που οδήγησε κάποιους στο να μιλήσουν για “ελεύθερη πτώση” της αγοράς.
“Οι προσδοκίες για τον Αύγουστο παραμένουν χαμηλές στο μέτωπο των διαλύσεων, με τους ψιθύρους στην αγορά να επιμένουν ότι σημαντικές εκπτώσεις είναι κρυμμένες σε μία σειρά πρόσφατων πωλήσεων για τις οποίες οι οικονομικές λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει γνωστές”, ανέφερε νωρίτερα αυτόν το μήνα σε έκθεσή της η Intermodal.
H Altomare έβαλε πωλητήριο στο Ruby IV τον Μάιο. Το πλοίο εμφανίζεται να ήταν ναυλωμένο με βραχυχρόνιες ναυλώσεις έως τις αρχές του 2017.
Συμπεριλαμβανομένου του Ruby IV και του αδελφού πλοίου του Marbella, η Altomare εμφανιζεται με τέσσερα VLCCs στον στόλο της.
Σύμφωνα με το TradeWinds, η πώληση του Ruby IV φέρνει τον αριθμό των VLCCs που έχουν πωληθεί φέτος για scrap στα 34, όταν ο αριθμός αυτός κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2017 ήταν μόλις 3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σεμίραμις Παληού: Τα επόμενα βήματα της νέας COO της Diana shipping
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με δικαστικές περιπέτειες 3 ελληνες εφοπλιστές. Η πίεση της ΗSBC στην οικογένεια Ξυλά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Η DryShips πούλησε ακόμα ένα παλιό panamax
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;