ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με ναυλομεσίτες στο Λονδίνο, το πλοίο Ruby IV (χωρητικότητας 281.000 dwt, κατασκευής 2000) πωλήθηκε “ως έχει” στο Κολόμπο της Σρι Λάνκα έναντι 425 δολαρίων ανά ldt, που μεταφράζεται σε σχεδόν 16,4 εκατ. δολάρια για την ελληνική εταιρεία.
Η κίνηση αυτή ήρθε να αναζωογονήσει την αγορά των διαλύσεων, που τις τελευταίες εβδομάδες είναι τόσο υποτονική, που οδήγησε κάποιους στο να μιλήσουν για “ελεύθερη πτώση” της αγοράς.
“Οι προσδοκίες για τον Αύγουστο παραμένουν χαμηλές στο μέτωπο των διαλύσεων, με τους ψιθύρους στην αγορά να επιμένουν ότι σημαντικές εκπτώσεις είναι κρυμμένες σε μία σειρά πρόσφατων πωλήσεων για τις οποίες οι οικονομικές λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει γνωστές”, ανέφερε νωρίτερα αυτόν το μήνα σε έκθεσή της η Intermodal.
H Altomare έβαλε πωλητήριο στο Ruby IV τον Μάιο. Το πλοίο εμφανίζεται να ήταν ναυλωμένο με βραχυχρόνιες ναυλώσεις έως τις αρχές του 2017.
Συμπεριλαμβανομένου του Ruby IV και του αδελφού πλοίου του Marbella, η Altomare εμφανιζεται με τέσσερα VLCCs στον στόλο της.
Σύμφωνα με το TradeWinds, η πώληση του Ruby IV φέρνει τον αριθμό των VLCCs που έχουν πωληθεί φέτος για scrap στα 34, όταν ο αριθμός αυτός κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2017 ήταν μόλις 3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σεμίραμις Παληού: Τα επόμενα βήματα της νέας COO της Diana shipping
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με δικαστικές περιπέτειες 3 ελληνες εφοπλιστές. Η πίεση της ΗSBC στην οικογένεια Ξυλά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Η DryShips πούλησε ακόμα ένα παλιό panamax
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν