ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κατά τη διαδικασία που είχε προηγηθεί επικρατέστερος υποψήφιος είχε αναδειχθεί η κοινοπραξία των ΑΚΤΩΡ – Autostrade Tech – INTPAKAT- ΙNTRASOFT INTERNATIONAL με συνολικό βαθμό 95,40, ενώ η δεύτερη καλύτερη προσφορά ήταν της κοινοπραξίας NUSZ – Μυτιληναίος» με βαθμό 92,85.
Για τη ματαίωση του διαγωνισμού το υπουργείο Υποδομών επικαλείται μεταξύ άλλων γνωμοδότηση (38/2020) του Γ ́ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας (276/2019). Κατά την κρίση του Δικαστηρίου και οι δυο ενώσεις εταιρειών, έπρεπε να αποκλεισθούν και μάλιστα στην πρώτη φάση του ελέγχου των τεχνικών προσφορών, κατά τον έλεγχο (έλεγχο Οn /Οff κατά τη διακήρυξη) της συμμόρφωσης των τεχνικών τους προσφορών στις ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις του διαγωνισμού και πριν την αξιολόγηση και βαθμολόγηση των τεχνικών προσφορών και βεβαίως, πριν την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου, μετά την αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών. Στη φάση αυτή, σύμφωνα με τη Διακήρυξη δεν μπορεί να επανέλθει η αναθέτουσα αρχή, ακυρώνοντας μερικά το διαγωνισμό και επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία, αφού πρόκειται για σφάλματα των προσφορών των υποψηφίων που έχουν ως αναγκαστική συνέπεια τον αποκλεισμό τους και η διόρθωση των σφαλμάτων αυτών θα προϋπέθετε τροποποίηση της προσφοράς, πράγμα που απαγορεύεται.
Κατόπιν των ανωτέρω η Επιτροπή Διαγωνισμού γνωμοδότησε ομόφωνα ότι «συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 106 του ν. 4412/2016 και μπορεί να προβεί η Αναθέτουσα Αρχή σε ματαίωση της διαδικασίας ανάθεσης του εν λόγω διαγωνισμού».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στυλιανίδης: Ο ναυτιλιακός τομέας αναπόσπαστο κομμάτι της «θετικής ατζέντας» στις ελληνοτουρκικές σχέσεις
- Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ μεταξύ 25 και 29 Νοεμβρίου
- Επιχείρηση εντοπισμού τυχόν αγνοούμενων μεταναστών νότια του Φαρμακονησίου
- Moody’s: Στην επενδυτική βαθμίδα «Α» η Κύπρος για πρώτη φορά εδώ και 13 χρόνια