ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το πλοίο Sunrise, χωρητικότητας 129.300 cbm, που πωλήθηκε προς διάλυση έναντι 26.634 δολαρίων ανά ldt, ήτοι 10,2 εκατομμύρια δολάρια περίπου, ενώ θα πρέπει να ρυμουλκηθεί για να οδηγηθεί στα διαλυτήρια, λόγω της κακής κατάστασης στην οποία βρίσκεται.
Η ιδιοκτήτρια του πλοίου, EDK, είχε δηλώσει στο TradeWinds πριν από δύο χρόνια ότι περίμενε το κατάλληλο project για να μετατρέψει το πλοίο ώστε να χρησιμοποιηθεί ως πλωτή μονάδα αποθήκευσης ή/και επαναεριοποίησης (FSRU). Μάλιστα, πληροφορίες ανέφεραν ότι υπήρξαν σχετικές συζητήσεις με μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία, οι οποίες όμως δεν ευοδώθηκαν.
Το γαλλικής κατασκευής πλοίο είχε παραγγελθεί για τη μεταφορά φορτίων από την Αλγερία στη Γαλλία, όμως τα πρώτα τέσσερα χρόνια της ζωής του παρέμενε δεμένο, καθώς περίμενε να ολοκληρωθεί η κατασκευή ενός εργοστασίου παραγωγής LNG της Sonatrach. Το 2008 αγοράστηκε από την ελληνική Dynagas (συμφερόντων του Γιώργου Προκοπίου) έναντι 29 εκατομμυρίων. Τότε είχε μετονομαστεί σε Transgas, προτού πουληθεί στην EDK έναντι άγνωστου αντιτίμου.
Σημειώνεται ότι τα προηγούμενα χρόνια μόνο δύο ή τρία ήταν τα πλοία LNG που οδηγούνταν στα διαλυτήρια κάθε χρόνο, με εξαίρεση το 2018, όπου πουλήθηκαν πέντε πλοία προς διάλυση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Λιβανός: Super deal στην αγορά LNG με την ιαπωνική JERA
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέα συμμαχία για τον εφοπλιστή Γ. Αγγελικούση και την καταριανή Nakilat
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Μαρινάκης: Η συμφέρουσα κίνηση της Capital Maritime
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μουσικός διαγωνισμός Public & Kiddoboo: Φέρνουν τη μαγεία της μουσικής στο σπίτι με το σετ KidsVoice!
- Πολωνία: Ο Ντούντα χαρακτηρίζει καθοριστική την απόφαση των ΗΠΑ για χρήση πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς από το Κίεβο
- Σφοδρή επίθεση Μαρινάκη σε Σαμαρά: Διαστρέβλωση που προσπάθησαν να κάνουν ακραία μέσα στη χώρα το να αποκαλείς μειοδότη τον ΥΠΕΞ
- Τουρκία: Άδεια στην τουρκική TPAO για πετρελαϊκές έρευνες στον Κόλπο του Ξηρού