ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι συμβαίνει με Εθνική, Helikon και Mediobanca, η συνομωσία των Ιταλών για την Πειραιώς, πού πάει ο Πατέλης, ο deal maker Σιάμισιης, το hot παρασκήνιο της Νέας Υόρκης, η ισχυρή Μαργέλου και το tattoo της Μαρίας Αγγελικούση (φωτό)
Η Tinder, το μεγαλύτερο brand γνωριμιών της Match Group, δήλωσε ότι σχεδιάζει να δώσει προτεραιότητα στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών της έναντι της κερδοφορίας.
Εν τω μεταξύ, η Tinder προειδοποίησε για πτώση στα σταθερά άμεσα έσοδα μέχρι το 2026, προτού επιστρέψει σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό ανάπτυξης το 2027, σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλος Faye Iosotaluno, η οποία μίλησε κατά την πρώτη ημέρα επενδυτών της Match την Τετάρτη.
Η Match μείωσε επίσης δύο από τις προβλέψεις της για τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου, ανέφερε η μητρική εταιρεία σε ανακοίνωσή της πριν από την έναρξη της παρουσίασης.
Το Tinder δοκιμάζει νέα χαρακτηριστικά που περιλαμβάνουν την απαίτηση φωτογραφιών προσώπου στα προφίλ, δυνατότητα για double-date matches αλλά και επιμελημένα ταιριάσματα με χρήση τεχνητής νοημοσύνης, δήλωσε η Iosotaluno στους επενδυτές.
Οι αλλαγές που έχουν σχεδιαστεί για να απαλλάξουν την πλατφόρμα από τους παραπλανητικές πρακτικές θα βοηθήσουν να κερδηθεί η εμπιστοσύνη των χρηστών, η οποία με τη σειρά της μπορεί να ενισχύσει την επιχείρηση μακροπρόθεσμα, είπε η CEO.
Η Iosotaluno αναγνώρισε ότι αυτές οι προσπάθειες θα συρρικνώσουν βραχυπρόθεσμα τη βάση χρηστών της Tinder, συνεχίζοντας ένα σερί απωλειών τα τελευταία έξι τρίμηνα. «Προσαρμόζουμε την εστίασή μας ώστε να επικεντρωθούμε στην καινοτομία του προϊόντος πέρα από το κέρδος, διασφαλίζοντας ότι τα χαρακτηριστικά μας ανταποκρίνονται και προσφέρουν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες, προσδοκίες και συμπεριφορές των daters σήμερα», δήλωσε.
«Τίποτα από αυτά δεν είναι εύκολο ή γρήγορο, αλλά είναι αυτό που πρέπει να γίνει για να επιστρέψει η Tinder στην ανάπτυξη», πρόσθεσε.
Τα νέα προκάλεσαν πάντως μια πτώση της τάξης του 6% στη μετοχή της Match Group.
Η τελευταία στρατηγική προϊόντος και οι οικονομικές εκτιμήσεις μπορεί να απογοητεύσουν τους επενδυτές που αναζητούσαν πιο άμεσες ενδείξεις για την ανάκαμψη της εταιρείας εφαρμογών γνωριμιών. Ωστόσο, πολλοί στη Wall Street παραμένουν αισιόδοξοι για την ηγετική της θέση στην αγορά online dating, ακόμη και καθώς η Match και η ομοειδής της Bumble Inc. έχουν αναγνωρίσει την ανάγκη να αντιμετωπίσουν μια γενεαλογική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες, ιδίως η Gen Z, προσεγγίζουν το dating.
Ένας από τους ακτιβιστές επενδυτές της Match, η Starboard Value, έχει προτείνει την πώληση της εταιρείας εάν αποτύχει η ανάκαμψη. Οι συχνές αλλαγές στη διοίκηση από το 2016 και η έλλειψη ουσιαστικής καινοτομίας προϊόντων στο Tinder έχουν καταλήξει σε απώλεια 41 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην κεφαλαιοποίηση της Match από την κορύφωση του 2021. Τρεις ακτιβιστές, μεταξύ των οποίων οι Elliott Investment Management LP και Anson Funds Management LP, έχουν πάρει μερίδια στην εταιρεία από πέρυσι και πιέζουν ενωμένοι για ανάπτυξη στην Tinder.
Διαβάστε επίσης
Google: Παρουσίασε το Gemini 2.0 – Δύο φορές πιο γρήγορο από την προηγούμενη έκδοση
Τζον Γκαλιάνο: Αποχωρεί από τον οίκο Maison Margiela μετά από 10 χρόνια
Apple: Νέο AI τσιπ σε συνεργασία με την Broadcom