ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε πρόβλημα στο software (software bug) αποδίδεται σύμφωνα με πληροφορίες, το «μαύρο» που έπεσε την Κυριακή το απόγευμα στο δίκτυο της Nova, το οποίο ταλαιπώρησε χιλιάδες συνδρομητές της εταιρείας σε όλη την χώρα.
Το απόγευμα της Κυριακής δημιουργήθηκε σφάλμα στο software της εταιρείας, με αποτέλεσμα οι συνδρομητές για πολλές ώρες να μην μπορούν να δέχονται κλήσεις από άλλα δίκτυα (Cosmote, Vodafone κλπ), προκαλώντας γκρίνιες και γενικότερο… αλαλούμ.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτό το σφάλμα προήλθε από εργασίες που γίνονταν για αναβάθμιση του δικτύου της εταιρείας και έκλεισε ένας server που δεν έπρεπε να κλείσει, δημιουργώντας «blackout» στο δίκτυο της Nova, ταλαιπωρώντας τους συνδρομητές της σε πολλά μέρη της χώρας.
Το software bug που ήταν αποτέλεσμα αυτού του λάθους κατάφερε να ρίξει το δίκτυο της Nova για αρκετές ώρες της Κυριακής (η βλάβη αποκαταστάθηκε περίπου στις 12:00 ξημερώματα Δευτέρας), ενώ κάποιοι αντιμετώπιζαν πρόβλημα και την Δευτέρα, καθώς σε ορισμένους συνδρομητές, οι εξερχόμενες κλήσεις και τα SMS από το δίκτυο της NOVA πραγματοποιούνταν μέσω Viber.
Η ΕΕΤΤ επικοινώνησε με την εταιρεία, ζητώντας διευκρινίσεις αναφορικά με το συμβάν αλλά και το τι έφταιξε και οδήγησε στο software bug, με αποτέλεσμα να πέσει το δίκτυο της Nova. Η διοίκηση της ΕΕΤΤ μάλιστα επικοινώνησε με την εταιρεία μετά από πολλές καταγγελίες που έλαβε, με τις απαντήσεις να αναμένονται εντός των επόμενων ωρών.
Πάντως από την εταιρεία αναφέρουν ότι κινήθηκαν με ταχύτητα ώστε να βρουν το σφάλμα και να το διορθώσουν, κάτι που εν τέλει οι τεχνικοί της εταιρείας κατάφεραν και από το βράδυ της Κυριακής τα προβλήματα περιορίστηκαν.
Τι συνέβη – Αναστάτωση στους συνδρομητές
Αγανάκτηση προκλήθηκε σε χιλιάδες συνδρομητές της Nova όταν την Κυριακή το δίκτυο σε όλη την Ελλάδα «έπεσε» με αποτέλεσμα να μην μπορούν να γίνουν κλήσεις και να σταλούν μηνύματα από άλλα δίκτυα.
Ουσιαστικά το δίκτυο της κινητής της συγκεκριμένης εταιρείας «τυφλώθηκε» και τα προβλήματα που προέκυψαν δημιούργησαν εκνευρισμό στους συνδρομητές.
Η εταιρεία, με ανακοίνωσή της στα social media ανέφερε ότι η αδυναμία λήψης κλήσεων και sms από άλλες εταιρίες είναι προσωρινή και γίνεται προσπάθεια για να αποκατασταθεί.
«Ενημερώνουμε τους συνδρομητές κινητής ότι τυχόν αδυναμία λήψης κλήσεων και SMS από δίκτυα τρίτων είναι προσωρινή και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση επαναφορά των υπηρεσιών. Ζητάμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση!».
Πολλοί συνδρομητές έλεγαν ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα κυρίως στην Αθήνα, την Κεφαλονιά, τα Χανιά αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας.
Καταγγελίες για αδυναμία επικοινωνίας μέσω του δικτύου της Nova έγιναν κι από άλλες περιοχές, όπως στη Θεσσαλονίκη και την Κοζάνη.
Προβλήματα φαίνεται να παρουσιάστηκαν και στις online αγορές oι οποίες έχουν επιβεβαίωση παραγόντων από κινητό τηλέφωνο μέσω SMS
Έπειτα από αρκετές ώρες σταδιακά άρχισαν να επανέρχονται οι υπηρεσίες με την εταιρεία να αναφέρει:
«Επιλύθηκε το τεχνικό πρόβλημα που αφορούσε στις κλήσεις και τα sms! Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που αντιμετωπίσατε. Η υπομονή σας σημαίνει τα πάντα για εμάς. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας».
Διαβάστε επίσης:
Nova: Σοβαρό πρόβλημα επί ώρες στο δίκτυο κινητής – Αγανακτισμένοι οι συνδρομητές
Nova: Στα 612 εκατ. ευρώ τα έσοδα στο 9μηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας