Η απόφαση του ομίλου Vodafone να κλείσει το 15% των καταστημάτων του στην Ευρώπη και να αναβαθμίσει προσφέροντας περισσότερες υπηρεσίες το 40%, μέχρι το τέλος του 2021, θα εφαρμοστεί ανάλογα με τις ειδικότερες συνθήκες που επικρατούν σε κάθε μια από τις αγορές – χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται.

Αυτό προκύπτει από όσα λένε σχετικά στελέχη από την Vodafone Ελλάδος, η οποία λόγω της οικονομικής κρίσης, έχει κάνει σε σημαντικό βαθμό την προσαρμογή που είναι αναγκαία για λόγους εξοικονόμησης πόρων.

Όπως επίσης εξηγούν στην Ελλάδα, η προτίμηση που δείχνουν οι πελάτες στις υπηρεσίες και τις δυνατότητες που προσφέρουν τα φυσικά καταστήματα, παραμένει δυνατή και για αυτό και οι επενδύσεις της εταιρείας τα τελευταία χρόνια εστιάζουν στην αναβάθμιση καταστημάτων στις δυνατές εμπορικές περιοχές, στον διαρκή εμπλουτισμό των προϊόντων και των υπηρεσιών και στην εκπαίδευση των ανθρώπων.

Την προαναφερόμενη απόφαση ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος του τηλεπικοινωνιακού ομίλου, Nick Read, αποδίδοντάς την στην αύξηση των αγορών μέσω διαδικτύου και τη διαφοροποίηση που παρατηρείται στις προσδοκίες για αγορές από το κατάστημα.

Πρόκειται, σύμφωνα με τα στελέχη της Vodafone Ελλάδος, για μια μακροπρόθεσμη στρατηγική του ομίλου που έχει στόχο να προσφέρει στους πελάτες του σε κάθε αγορά τις υπηρεσίες και τον τρόπο εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται καλύτερα στις δικές τους προτιμήσεις και συνήθειες, ένα συνδυασμό retail formats και καναλιών με βάση το προφίλ κάθε αγοράς και το βαθμό προτίμησης των πελατών για online αγορές.

Προσθέτουν ακόμη ότι πρόσφατα η Vodafone Ελλάδος έκανε τα πρώτα βήματα στο «Phygital» δηλαδή «πάντρεψε» τη φυσική πώληση με τις ψηφιακές τεχνολογίες μέσα στα καταστήματα, με διαδραστικές οθόνες (το 1ο Digital κατάστημα υλοποιήθηκε στο Golden Hall).