ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτό προκύπτει από όσα λένε σχετικά στελέχη από την Vodafone Ελλάδος, η οποία λόγω της οικονομικής κρίσης, έχει κάνει σε σημαντικό βαθμό την προσαρμογή που είναι αναγκαία για λόγους εξοικονόμησης πόρων.
Όπως επίσης εξηγούν στην Ελλάδα, η προτίμηση που δείχνουν οι πελάτες στις υπηρεσίες και τις δυνατότητες που προσφέρουν τα φυσικά καταστήματα, παραμένει δυνατή και για αυτό και οι επενδύσεις της εταιρείας τα τελευταία χρόνια εστιάζουν στην αναβάθμιση καταστημάτων στις δυνατές εμπορικές περιοχές, στον διαρκή εμπλουτισμό των προϊόντων και των υπηρεσιών και στην εκπαίδευση των ανθρώπων.
Την προαναφερόμενη απόφαση ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος του τηλεπικοινωνιακού ομίλου, Nick Read, αποδίδοντάς την στην αύξηση των αγορών μέσω διαδικτύου και τη διαφοροποίηση που παρατηρείται στις προσδοκίες για αγορές από το κατάστημα.
Πρόκειται, σύμφωνα με τα στελέχη της Vodafone Ελλάδος, για μια μακροπρόθεσμη στρατηγική του ομίλου που έχει στόχο να προσφέρει στους πελάτες του σε κάθε αγορά τις υπηρεσίες και τον τρόπο εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται καλύτερα στις δικές τους προτιμήσεις και συνήθειες, ένα συνδυασμό retail formats και καναλιών με βάση το προφίλ κάθε αγοράς και το βαθμό προτίμησης των πελατών για online αγορές.
Προσθέτουν ακόμη ότι πρόσφατα η Vodafone Ελλάδος έκανε τα πρώτα βήματα στο «Phygital» δηλαδή «πάντρεψε» τη φυσική πώληση με τις ψηφιακές τεχνολογίες μέσα στα καταστήματα, με διαδραστικές οθόνες (το 1ο Digital κατάστημα υλοποιήθηκε στο Golden Hall).
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν