• Business

    Hyatt: Τι περιλαμβάνουν τα σχέδια επέκτασής της στην Ελλάδα

    Takuya Aoyama, Vice President Development της Hyatt.

    Takuya Aoyama, Vice President Development της Hyatt


    Άφιξη νέων brands και επέκταση στην ελληνική αγορά μέσω Αθηναϊκής Ριβιέρας και Θεσσαλονίκης είναι στο πλάνο της Hyatt, όπως λέει σε συνέντευξή του στο mononews, ο αντιπρόεδρος Εξαγορών και Ανάπτυξης της εταιρείας, Takuya Aoyama.

    «Έχουμε ήδη παρουσιάσει πέντε από τα brand μας στην ελληνική αγορά και τώρα, με το Zoëtry Wellness & Spa Resort στη Χαλκιδική, προσθέτουμε και ένα έκτο. Είμαστε ανοιχτοί στην ιδέα της ανάπτυξης ιδιοκτησιών όχι μόνο για οποιοδήποτε από τα all inclusive brand μας, αλλά και για τα παραδοσιακά, κλασικά μας brand», απαντά σχετικά με τα σχέδια επέκτασης των brand του αμερικανικού κολοσσού στη χώρα, λέγοντας συγκεκριμένα πως «δεδομένης της φύσης της ελληνικής αγοράς, βλέπουμε μεγάλες δυνατότητες για θέρετρα στα νησιά, με μάρκες όπως το Destination by Hyatt, που έχει ήδη παρουσία στη Μεσόγειο με τα 7Pines Ibiza και 7Pines Sardinia, ή την The Unbound Collection, που έκανε πέρυσι την είσοδό της στην ελληνική αγορά με το Magma Santorini».

    H Hyatt έχει ανακοινώσει ήδη τη λειτουργία του νέου Zoëtry Halkidiki από τα μέσα του 2024. Το all inclusive θέρετρο θα έχει δυναμικότητα 105 δωματίων και σουιτών και θα βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Σάνης και αναμένεται να σηματοδοτήσει τη δεύτερη μονάδα της εταιρείας με το brand Zoëtry Wellness & Spa Resorts στην Ευρώπη.

    «Αθηναϊκή Ριβιέρα και Θεσσαλονίκη έτοιμες για πολυτελή brands»

    Σύμφωνα, πάντως, με τον Takuya Aoyama, πέρα από τα νησιά, ο ξενοδοχειακός όμιλος παρατηρεί πως «η Αθήνα, η Αθηναϊκή Ριβιέρα και η Θεσσαλονίκη είναι έτοιμες για περισσότερα πολυτελή brand και μοναδικά, εμβληματικά, ξενοδοχειακά προϊόντα. Επιδιώκουμε ευκαιρίες για να αναπτύξουμε εξαιρετικά έργα με ισχυρούς ιδιοκτήτες, που έχουν νόημα για όλες τις πλευρές. Στρατηγικά, τείνουμε να συνεργαζόμαστε με ιδιοκτήτες που έχουν ένα αποδεδειγμένο ιστορικό φιλοξενίας και ένα υπάρχον χαρτοφυλάκιο ξενοδοχειακών ιδιοκτησιών».

    Ερωτηθείς αν οι επενδύσεις που σχεδιάζονται αφορούν σε νέα project ή σε μονάδες που λειτουργούν ήδη, ο Takuya Aoyama απαντά ότι «οι μετατροπές θεωρούνται σημαντικό μέρος της ανάπτυξής μας, που ηγείται αυτής του κλάδου. Το αποδίδουμε στο ισχυρό μας σύστημα και στην αυξανόμενη δυναμική των εμπορικών σημάτων μας, που είναι ο λόγος που μάς προτιμούν ιδιαίτερα οι ιδιοκτήτες. Η ευκαιρία για μετατροπές ανεξάρτητων ξενοδοχείων είναι τεράστια και εστιάζουμε ενεργά στην αξιοποίηση αυτής της δυνατότητας που θα οδηγήσει σε μία σταδιακή ανάπτυξη.

    »Η στρατηγική μας προσέγγιση περιλαμβάνει την προσθήκη soft brand που εξυπηρετούν αυτές τις μετατροπές και μας επιτρέπουν να επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να συμπεριλάβουμε ανεξάρτητα brand. Ειδικά η Ευρώπη έχει αναδειχθεί σε μια πολλά υποσχόμενη περιοχή ως προς τις ευκαιρίες για μετατροπές. Οι ξένοι παίκτες της αγοράς, παραδοσιακά δεν θα εμπλέκονταν σε έργα από μηδενική βάση – αυτό είναι κάτι στο οποίο παρατηρούμε πως διαπρέπουν οι τοπικοί παίκτες.

    Εξάλλου, η Hyatt φέρεται να βλέπει τις προοπτικές του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, που στρέφεται στο μοντέλο συνεργασίας με διεθνείς operators. Συμμεριζόμαστε τις θετικές προοπτικές για τη χώρα και αντιλαμβανόμαστε ότι η ελληνική ξενοδοχειακή βιομηχανία ενδιαφέρεται για συνεργασία με διεθνή brands.

    H Hyatt έχει καταφέρει να κτίσει ένα ισχυρό και διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο διεθνώς αναγνωρισμένων brands, από τo Alua, που απευθύνεται σε μια υψηλού επιπέδου αγορά, μέχρι τo πολυτελέστατo The Unbound Collection, και θεωρούμε πως έχουμε πληθώρα προϊόντων που ταιριάζουν στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.

    »Εστιάζουμε στην ανάπτυξη ιδιοκτησιών με ισχυρή ταυτότητα, τόσο στην ηπειρωτική χώρα όσο και στα νησιά, που θα προσφέρουν αξία τόσο στους ιδιοκτήτες, όσο και στα μέλη του προγράμματος World of Hyatt και σε όλους τους πελάτες. Πιστεύουμε ότι τα εξαιρετικά ξενοδοχεία μας που αναπτύσσονται τώρα στη Βαλκανική Χερσόνησο –το Hyatt Regency Kotor Bay Resort είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα- θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και της πιστότητας της μάρκας στην περιοχή και αναπόφευκτα θα βοηθήσουν τις μελλοντικές μας προσπάθειες στην Ελλάδα», λέει το στέλεχος του ομίλου.

    Ο ίδιος δεν διευκρίνισε ποιο θα είναι το ύψος των επενδύσεων της Hyatt στην ελληνική αγορά, καθώς πρόκειται για εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία.

    Στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνονται 1.250 ξενοδοχεία και all inclusive ιδιοκτησίες σε 75 χώρες.

    Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του ομίλου, τα συνολικά έσοδά της το πρώτο τρίμηνο του 2023 ήταν 1,68 δισ. δολάρια. Tα καθαρά κέρδη του πρώτου τριμήνου του 2023 έφτασαν τα 58 εκατ. δολάρια, όταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022 είχαν καταγραφεί ζημιές ύψους 73 εκατ.. Στο pipeline των συμβάσεων διαχείρισης ή franchise συγκαταλέγονται περίπου 117.000 δωμάτια.

    Διαβάστε επίσης:

    Δημήτρης Γερογιάννης (AEGEAN): Η βασικότερη υποδομή για τον τουρισμό το ανθρώπινο δυναμικό 

    Νέος αντιπρόεδρος της Eurelectric ο Γιώργος Στάσσης

    Συνέδριο για τη μετάβαση στη βιώσιμη τραπεζική από την Ένωση Τραπεζών

    ──────────────────

    Εκλογές 2023



    ΣΧΟΛΙΑ