Ο πολυαναμενόμενος ανταγωνιστής του Twitter που θα λανσάρει το Instagram, πρόκειται να κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2023, σύμφωνα με μια καταχώριση στο App Store της Apple Inc.

Το Bloomberg αναφέρει ότι η εφαρμογή, που ονομάζεται Threads, είναι παρόμοια με το Twitter, με αναρτήσεις κειμένου στις οποίες οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν like, να σχολιάζουν και να τις κοινοποιούν, σύμφωνα με τα παραδείγματα που εμφανίζονται στο App Store.

Οι χρήστες θα μπορούν να ακολουθούν τους λογαριασμούς που ακολουθούν στο Instagram και να διατηρούν το ίδιο όνομα χρήστη. Το Instagram, που ανήκει στη Meta αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα.

Τα προβλήματα του Twitter

Με τη νέα εφαρμογή, η Meta επιδιώκει να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα του Twitter, τα οποία προέκυψαν μετά την εξαγορά του πέρυσι από τον Elon Mask.

Μεταξύ των θεμάτων που έχουν εξοργίσει τους χρήστες και τους έχουν ωθήσει να αναζητήσουν εναλλακτικές πλατφόρμες, είναι η χαλάρωση της πολιτικής περιεχομένου του Twitter και η απαίτηση μηνιαίας συνδρομής για να χαρακτηριστεί κάποιος ως αυθεντικός λογαριασμός.

Υπάρχουν επίσης προβλήματα με την αξιοπιστία του. Το Σάββατο, το Twitter άρχισε να περιορίζει προσωρινά τον αριθμό των αναρτήσεων που μπορούν να δουν οι χρήστες.

Οι υπάρχοντες αντίπαλοι του Twitter, όπως το Mastodon και το Bluesky, δεν έχουν ακόμη δημιουργήσει ισχυρά δίκτυα ώστε να αποτελέσουν βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις.

Το Instagram διαφημίζει την επερχόμενη εφαρμογή του επιστρατεύοντας διάφορες διασημότητες και influencers εδώ και μήνες, με στόχο να δημιουργήσει αίσθηση όταν κυκλοφορήσει.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για «προπαραγγελία» και «αναμένεται» την Πέμπτη, σύμφωνα με την καταχώριση στο App Store.

Εκεί, το Threads περιγράφεται ως «ο χώρος όπου οι κοινότητες συναντιούνται για να συζητήσουν τα πάντα, από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σήμερα, μέχρι το ποια θα είναι η τάση αύριο».

Stories και reels

Η Meta έχει μακρά ιστορία στο να «δανείζεται» ιδέες από ανταγωνιστές — χωρίς να έχει πάντα επιτυχία.

Αλλά όταν αυτά τα προϊόντα της εταιρείας πετύχουν, μπορούν να γίνουν δημοφιλή γρήγορα. Η δυνατότητα για αναρτήσεις που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες, που ονομάζεται “stories”, ήταν αντιγραφή από το Snapchat, το 2016.

Τώρα, πολύ περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτήν τη μορφή στις εφαρμογές της Meta από ό,τι χρησιμοποιούν το Snapchat.

Η Meta έφτιαξε πιο πρόσφατα ένα προϊόν μικρού μήκους βίντεο παρόμοιο με το TikTok, που ονομάζεται “reels”. Στην ενημέρωση για τα κέρδη, στελέχη της εταιρείας είπαν ότι τα reels συμβάλουν στην ανάπτυξη τόσο του Instagram όσο και του Facebook.

Περισσότεροι από 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούσαν καθημερινά τουλάχιστον μία από τις εφαρμογές της Meta – Facebook, Instagram και WhatsApp – κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, ανέφερε η εταιρεία τον Απρίλιο.

Διαβάστε ακόμη:

Twitter: Νέα μήνυση για χρέη 665.000 δολαρίων

Ίλον Μασκ: Το Twitter εφαρμόζει προσωρινά όρια ανάγνωσης

Linda Yaccarino: Το όραμα της νέας CEO του Τwitter – Βίντεο, διασημότητες και προσλήψεις εργαζομένων