ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Φουλ επίθεση» και στον χώρο της χονδρικής αποφάσισε να παίξει η «Σκλαβενίτης», μέσα από τη θυγατρική της αλυσίδα «The Mart» (πρώην MAKRO). Η εταιρεία έχοντας κατακτήσει την πρωτοκαθεδρία στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, μετά την επιτυχημένη ενσωμάτωση του δικτύου της «Μαρινόπουλος», εμφανίζεται αποφασισμένη να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά του χονδρεμπορίου.
Όπως εξηγούν στο mononews.gr πηγές της εταιρείας, η αγορά είναι πολύ μεγάλη – υπολογίζεται πως υπερβαίνει σε αξία το 1 δισ. ευρώ – και παρά τις αντιξοότητες παραμένει ένα από τα υγιή κομμάτια της ελληνικής οικονομίας. Το μέγεθος και η προοπτική, λένε, αποτελούν τον βασικό λόγο που η εταιρεία επέλεξε να εμπλακεί πιο ενεργά στον χώρο και να κάνει ακόμη περισσότερα πράγματα.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η δημιουργία του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος αποκλειστικά για επαγγελματίες (Business to Business), το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές Μαρτίου. Πρόκειται για μια νέα υπηρεσία που επέλεξε να προσφέρει η The Mart στους χιλιάδες επαγγελματίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διαλέξουν μέσα από τους 40.000 κωδικούς προϊόντων και η οποία θα ενισχύσει την γκάμα των ήδη προσφερόμενων υπηρεσιών.
Αυτές αφορούν στην παραγγελιοληψία από εξειδικευμένους πωλητές, την αποστολή εμπορευμάτων μέσα από ιδιόκτητα φορτηγά (delivery) αλλά και την εξυπηρέτηση μέσα από τηλεφωνικό κέντρο (call center).
«Προσπαθούμε να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες στον επαγγελματία. Θέλουμε να είμαστε πολυκαναλικοί», σημειώνουν χαρακτηριστικά πηγές της εταιρείας, εκφράζοντας παράλληλα την αισιοδοξία τους για το νέο εγχείρημα.
Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται και στην επέκταση του δικτύου των καταστημάτων σε νέες περιοχές με προοπτικές, όπως η Μεσσηνία, η Λάρισα αλλά και τουριστικές περιοχές όπως η Ρόδο και οι Κυκλάδες.
Πριν από ενάμιση χρόνο, άνοιξαν δυο καταστήματα, ένα στην Αργυρούπολη και ένα στα Χανιά, ενώ στα τέλη Μαρτίου αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του, το νέο κατάστημα στα Γιάννενα, το 13ο στη σειρά, το οποίο κόστισε πάνω από 4,5 εκατ. ευρώ. Το εν λόγω κατάστημα βρίσκεται σε κομβικό σημείο (στο 13ο χιλ. Ε.Ο Ιωαννίνων – Άρτας, πολύ κοντά στην Ιωνία Οδό αλλά και στην Εγνατία Οδό) και μπορεί να εξυπηρετήσει την ευρύτερη περιοχή της Ηπείρου
Η The Mart ανήκει στον όμιλο Σκλαβενίτη και είναι από τις μεγαλύτερες αλυσίδες Cash & Carry της χώρας. Έχει 13 καταστήματα σε διάφορες πόλης της χώρας (π.χ. Πάτρα, Λάρισα, Ξάνθη, Βόλος, Καλαμάτα και Αθήνα) και ιδιόκτητο στόλο 60 φορτηγών ενώ διαθέτει 40.000 κωδικούς προϊόντων (τρόφιμα, μη τρόφιμα και επαγγελματικό εξοπλισμό).
Την περσινή χρονιά έκλεισε με τζίρο περίπου 300 εκατ. ευρώ, αυξάνοντας παράλληλα το μερίδιο αγοράς της (υπολογίζεται σε περίπου 30%). Απασχολεί πάνω από 1.100 εργαζόμενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Βασίλης Θεοχαράκης: Πώς τα βρήκε με τις τράπεζες μετά από τέσσερα χρόνια διαπραγματεύσεων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δύο Έλληνες, μία μετοχή που καλπάζει και ένα story που τα έχει όλα…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μητσοτάκης από Βρυξέλλες: Είναι ανάγκη να υλοποιηθεί η έκθεση Ντράγκι
- Ευρωαγορές: Βαριές απώλειες άνω του 1% μετά το sell off στη Wall Street – Κάτω από τις 20.000 μονάδες ο DAX
- Ισπανία: Η Βουλή κατήργησε τον έκτακτο φόρο του Σάντσεθ στις εταιρείες ενέργειας
- Εξώδικο του Μανούσου Μανουσάκη και του ΑΔΜΗΕ στο mononews.gr